arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴

بازتاب بيانات رهبر انقلاب در رسانه هاي روسيه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوري اسلامي ايران با ايشان در رسانه هاي خبري روسيه بازتاب داشت و اين رسانه ها به نقل از حضرت آيت الله خامنه اي اعلام کردند: جمهوري اسلامي ايران براي مقابله و دفع هر گونه تهاجم نظامي خارجي آمادگي دارد.

روزنامه اينترنتي 'گازتا رو' روز يکشنبه به نقل از بيانات رهبر معظم انقلاب نوشت: دشمنان همواره ايران را تهديد مي کنند و مدعي مي شوند که با اين اقدامات از خود دفاع مي کنند.

اين رسانه روسي افزود: رهبر عالي ايران تاکيد کرد که اين کشور براي دفاع از خود در برابر هر تهديدي آمادگي دارد.

'گازتا رو' همچنين به بيانات مقام معظم رهبري در مورد يمن اشاره و به نقل از ايشان خاطرنشان کرد: عربستان سعودي بايد به اعمال جنايتکارانه خود در يمن پايان دهد.

در گزارش رسانه روسي آمده است: جنگنده هاي عربستان سعودي و متحدان عربي اين کشور در سومين هفته متوالي مناطق مسکوني يمن را بمباران کردند و تاکنون صدها نفر قرباني اين حملات شده و شمار بسيار زيادي مجروح و بي خانمان شده اند.

روزنامه روسي 'کامرسانت' هم در بخش اخبار آنلاين خود بيانات رهبر معظم انقلاب را منعکس کرد و به نقل از ايشان نوشت: ايران بايد براي دفع هر گونه تجاوز خارجي آماده باشد.

به گزارش رسانه روسي ، رهبر عالي ايران ادعاي تهديد هسته اي ايران را بي اساس خواند و گفت که اين ادعا را آمريکا مطرح کرده است.

'رهبر انقلاب ايران، آمريکا را تهديد اصلي براي جهان خواند که در امور کشورهاي ديگر مداخله و فتنه آفريني مي کند.'

کامرسانت به نقل از مقام معظم رهبري افزود: آمريکا ادعاي واهي تهديد هسته اي ايران را به وجود آورده تا جمهوري اسلامي را منبع تهديد معرفي کند. اما اين ادعا کذب محض است و آمريکا خودش تهديد محسوب مي شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامي بر لزوم آمادگي ايران براي مقابله با هر گونه تهديد خارجي و دفع آن توسط نيروهاي اين کشور تاکيد کرد.

خبرگزاري ايتارتاس هم به نقل از خبرنگار خود در تهران بيانات رهبر معظم انقلاب را در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوري اسلامي ايران پوشش خبري داده است.

در اين گزارش به نقل از حضرت آيت الله خامنه اي آمده است: ايران بايد براي دفاع از خود و مقابله با هر گونه تهديد و تهاجم نظامي خارجي آماده باشد.

رسانه روسي نوشت: رهبر عالي ايران هشدار داد که دشمنان اين کشور دائما تهديد مي کنند و نمي خواهند که ايران از امکانات دفاعي برخوردار باشد.

'آمريکا با بيشرمانه ترين شکل ممکن تهديد به حمله نظامي به ايران مي کند و به همين دليل ايران بايد براي دفاع از خود آماده باشد.'

ايتارتاس نوشت: اين بيانات رهبر انقلاب اسلامي در پاسخ به اظهارات تهديد آميز اخير ژنرال مارتين دمپسي رييس ستاد کل نيروهاي مسلح آمريکا بيان شد که گفته بود تحويل سامانه دفاعي اس-300 به ايران امکان ضربات نظامي به سايت هاي هسته اي اين کشور را از بين نمي برد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان