arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴

هلاکت شرور مسلح در عملیات 6 ساعته

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شش ساعته پلیس امنیت شهرستان جیرفت با یک شرور مسلح و به هلاکت رسیدن وی خبر داد.

سردار "حسین چناریان" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان جیرفت با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از تردد یک شرور مسلح سابقه دار در مسیر کهنوج به جیرفت مطلع شدند.

وی افزود: پلیس در این عملیات پس از پنج ساعت کنترل محور مورد نظر، خودروی حامل شرور مسلح را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: ماموران انتظامی به راننده این خودرو دستور ایست دادند که با تیراندازی از سوی سرنشین خودرو و فرار آن به یکی از شهرک‌های اطراف مرکز شهرستان مواجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از تعقیب و گریز موفق شدند خودروی مورد نظر را توقیف کرده اما سرنشین مسلح آن از صحنه متواری و با استفاده از جغرافیای منطقه به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کرد.

مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: پلیس با تجمیع نیروهای تکاوری و ضربتی خود با اشرافیت کامل بر منطقه موفق شد در یک عملیات یک ساعته منسجم شرور مسلح را که به هیچ عنوان حاضر به تسلیم نبود به هلاکت رساند.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات از صحنه درگیری کشف شد گفت: این شرور به دلیل ارتکاب به درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی، شرارت و راه‌بندی مسلحانه و قاچاق مسلحانه مواد مخدر تحت تعقیب دستگاه‌های امنیتی استان‌های شرقی بود که به هلاکت رسید.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان