arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹

محسن رضایی: برای کسانی که آمریکا آنها را عمله خود کرده متاسفم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای شرکت در تشییع پیکر شهید صانع ژاله در تجمع دانشجویان و مردم حاضر شده بود گفت : باید با فتنه گران روز 25 بهمن برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای شرکت در تشییع پیکر شهید صانع ژاله در تجمع دانشجویان و مردم حاضر شده بود گفت : باید با فتنه گران روز 25 بهمن برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دکتر محسن رضایی با بیان این که ملت ایران با خون جوانان خود در انقلاب و دفاع مقدس پیروز شده است، تصریح کرد: تداوم این انقلاب و نظام هم با خون همین شهدا تضمین خواهد شد. خون صانع ژاله ترفند ناشیانه و عجولانه آمریکا را در 25 بهمن ماه خنثی کرد. آمریکا قصد داشت که با تحرکاتی در ایران بر شکست خود در مصر پوشش بگذارد و وانمود کند که شرایط ایران هم مثل مصر است ولی ملت ایران آن را خنثی کرد .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که نیروهای انقلاب باید خط خود را از جریانات فتنه گر مشخص سازند اظهار داشت: ما باید بدون هیچ تردیدی در اتوبان ولایت فقیه و پشت سر رهبری حرکت کرده و از این مسیر خارج نشویم . برای کسانی که یک زمانی شناسنامه ای در انقلاب داشتند و امروز کنار مریم رجوی قرار گرفته و آمریکا آنها را عمله خود کرده متاسف هستم .

رضایی با بیان این که ملت ایران درک عمیقی از شرایط دارند خاطر نشان ساخت ، ملت ایران یک بار دیگر نشان داد که یک گام جلوتر از خواص ، نخبگان و مسئولان هستند . نخبگان و فعالان سیاسی نباید سکوت کنند و تماشاچی باشند ، بلکه باید مرز های خود را دقیقا با فتنه گران مشخص کنند.

گفتنی است دانشجویان و مردم حاضر در مراسم تشییع شهید ژاله از بصیرت محسن رضایی در فتنه روز 25 بهمن قدردانی کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
آقایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
0
تراخدابه آقامحسن ما بفرمایید دوستت داریم ولی مگرفقط خواب رییس جمهور شدن راببینی چون مامشایی عزیزراداریم
نظرات بینندگان