arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

انصار الله: آل سعود در توهم رسيدن به اهدف خود به سرمي‌برد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جنبش انصار الله يمن با محکوم کردن جنايت اخير ارتش سعودي در صنعا تاکيد کرد: رژيم سعودي در توهم به سرمي‌برد که فکر مي‌کند مي‌تواند با تجاوزگري ملت يمن را وادار به تسليم کند.

جنبش انصار الله يمن کشتار اخير ارتش سعودي در منطقه فج عطان يمن را بيانگر ميزان کينه توزي و جنايتکار بودن ائتلاف سعودي- صهيونيستي- آمريکايي عليه يمن توصيف کرد.

محمد عبدالسلام سخنگوي رسمي جنبش انصار الله در صفحه خود در شبکه اجتماعي فيس بوک نوشت: رژيم سعودي با ائتلاف آمريکايي – صهيوني خود پليدترين جنايات را عليه ملت يمن از قتل عام گرفته تا ويراني و محاصره و گرسنه نگه داشتن آنها مرتکب مي شود و هر آنچه رابطه اي با حيات و زندگي مردم يمن دارد، هدف قرار مي دهد. آخرين جنايت وحشيانه در منطقه فج عطان در شهر صنعا پايتخت يمن روي داد که در جريان آن دهها نفر شهيد و صدها نفر زخمي شدند.

جنگنده هاي ارتش سعودي يک محله مسکوني را به طور کامل در منطقه فج عطان منهدم کردند که به قرباني شدن دستکم 50 نفر و زخمي شدن 574 نفر ديگر منجر شد.

وي افزود: حملات وحشيانه و تجاوزگرانه سعودي با اوج جنايت آفريني و وحشگيري آل سعود و ناديده گرفتن کرامت و زندگي و امنيت يمني ها، بيانگر ميزان کينه توزي و جنايتکارانه بودن ائتلاف سعودي – صهيونيستي – آمريکايي است و اين اقدامات نه تنها با اخلاق جنگ ها بلکه با اخلاق اسلام و شرافت عربي همخواني ندارد.

محمد عبدالسلام گفت: اين جنايات و جنايت هاي بيشمار قبل از آن برملا کننده واقعيت تجاوزگري و اهداف آن و محاصره زميني و دريايي و هوايي ملت يمن درسايه نقض صريح قوانين و موازين بين المللي است که آنها مدعي پايبندي به آن هستند.

وي تاکيد کرد: هيچ کس در جهان توجيه يا حق يا مشروعيتي ندارد که به ملت يمن حمله کند و حاکميت آنها را نقض و آنها را به محاصره درآورد؛ حال با هر ادعاها و توجيهي که مي خواهد باشد.

سخنگوي رسمي جنبش انصار الله گفت: واقعيت تجاوزگري و اهداف آن براي کساني که هنوز نمي دانند معناي به راه انداختن جنگ و تجاوزگري عليه ملت يمن چيست روشن شده و روشن تر خواهد شد. ملت يمن خون و عزيزان خويش را نثار کرده است و زخمي به دل دارد که هرگز آن را فراموش نخواهد کرد؛ حال هرچه مي خواهد اين تجاوزگري باشد يا هرچه آن را توجيه کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان