arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۸۹
وقتی آمریکایی ها خیال پردازی می کنند

ادعای جدید امریکا: اختلاف در ایران بر سر ساخت سلاح هسته ای!

آژانس های اطلاعاتی امریکا معتقدند که مقامات ایران بر سر اینکه ایا از تاسیسات هسته ای خود برای تولید بمب اتم استفاده کنند یا نه ، اختلاف پیدا کرده اند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در تازه ترین ادعای مقامات آمریکایی در مورد برنامه ی هسته ای ایران، این کشور در ادعایی عجیب عنوان کرد: مقامات ایرانی بر سر ساخت سلاح هسته ای به اختلاف خورده اند!

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری انتخاب (Entekhab.ir)، آژانس های اطلاعاتی امریکا معتقدند که مقامات ایران بر سر اینکه ایا از تاسیسات هسته ای خود برای تولید بمب اتم استفاده کنند یا نه ، اختلاف پیدا کرده اند!

دو مقام امریکایی به آسوشیتدپرس گفتند که امریکا معتقد است که دولت ایران در مورد این قضیه پاره پاره شده است و هوزه تصمیمی برای ساخت یک بمب اتمی نگرفته است!

این مقام امریکایی که به شرط فاش نشدن نامش مصاحبه می کرد، گفت: این دیدگاه در ارزیابی جدید و محرمانه ای از توانایی ها و جاه طلبی های ایران است که جیمز کلپر، رئیس اطلاعات ملی می گوید انجام شده است.

این اطلاعات جدید جایگزین اطلاعات سال 2007 شد که شامل آن بود که ایران از دستبایی به سلاح هسته ای دست کشیده است.

به گزارش خبرگزاری انتخاب (Entekhab.ir)، این ادعا در حالی از سوی مقامات آمریکایی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه ی هسته ای خود تاکید کرده و حتی در مورد ساخت سلاح هسته ای، به فتوای مقام معظم رهبری اشاره می کند که "ساخت سلاح هسته ای حرام است"
نظرات بینندگان