arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹

جنجال بر سر ورود کشتی های ایران به کانال سوئز

دولت امریکا در خصوص حضور کشتی های ایران در آب های بین المللی اعلام کرد که ما دو کشتی ایران را که در دریای سرخ است و به گفته ی اسرائیل می خواهد از کانال سوئز بگذرد را زیر نظر داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دولت امریکا در خصوص حضور کشتی های ایران در آب های بین المللی اعلام کرد که ما دو کشتی ایران را که در دریای سرخ است و به گفته ی اسرائیل می خواهد از کانال سوئز بگذرد را زیر نظر داریم.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری انتخاب، وزیر خارجه اسرائیل، اویگدور لیبرمن به رهبر یهودیان امریکا در اورشلیم گفت: دو کشتی جنگی ایران می خواهد از طریف کانال سوئز به سمت سوریه بروند.

وی افزود: این حرکت، توسط تهران تحریک امیز است و ما همشه نمی توانیم این تحریکات را نادیده بگیریم.

همچنین، سخنگوی وزارت خارجه امریکا، کراولی گفت: من نمی توانم بگویم که کشتی ایران، کشتی جنگی است یا خیر و همینطور نمی توانم مقصد انها را تایید کنم.

وی افزود: گزارش هایی مبنی بر وجود دو کشتی در دریای سرخ به ما رسیده است. ما با دقت تمام در حال برسی این قضیه هستیم.
کراولی گفت: ما همیشه حرکات ایران را زیر نظر داریم.

"جی کرای" سخنگوی کاخ سفید در این خصوص گفت: باراک اوباما از این قضیه مطلع شده است.

همچنین، ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل گفت: اسرائیل حرکات کشتی های ایران را زیر نظر دارد و متحدین خود را در مورد این قضیه مطلع کرده است.

این در حالی است که شرکت مصری که کانال سوئژ را کنترل می کند این ادعا را تکذیب کرده است.


برچسب ها: ایران ، کانال سوئژ
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
daniel
|
Canada
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۱
0
0
'' همچنین، سخنگوی وزارت خارجه امریکا، کراولی گفت: من نمی توانم بگویم که کشتی ایران، کشتی جنگی است یا خیر و همینطور نمی توانم مقصد انها را تایید کنم '' چه جالب از اعماق سایت های اتمی ایران عکس های x ،ray به وسیله ماهواره ها تهیه می کنید والی حالا دو کشتی غولپیکر را در آب های آزاد نتوانید شناسایی کنید ، عجب کلکی هستی تو ، رودست سخنگوی وزارت خارجه ما جفت شش آوردی ناقلا ، بعد هم کشتی ها و زیردریایی های جنگی شما مثل نقل و نبات از سال های بسیار دور در خلیج فارس همیشه ایرانی ، بیخ گوش ما به تهدید بمباران اتمی و حمله برق آسا به کشور عزیزم بوده اند و خارج از دیدگاه های مختلف سیاسی در ایران ، ایرانی در هر شرایطی خواهان قدرتمند بودن و استقلال و سربلندی کشورش بوده است و این صابون که به دل میزنید که اگر دولت احمدی نژاد برود و دولت منتخب مردم ایران بسرکار بیاید دودستی ایران را به شما تقدیم می کند ،کفی نخواهد داشت ، ایرانی ها نه مثل مردم منطقه برای نان انقلاب کردند بلکه همه میدانیم که به عشق استقلال در مقابل زیاده خواهی های دراکولا گونه شما غربی ها دست به قیام ۱۳۵۷ زدند ،
نظرات بینندگان