arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹

ازغدی: فتنه‌گران مرتكب خریت شدند

رحیم‌پور ازغدی گفت: واقعه 25 بهمن حاصل خیانت فتنه‌گران بود و آنها مرتكب خیانت و خریت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رحیم‌پور ازغدی  گفت: واقعه 25 بهمن حاصل خیانت فتنه‌گران بود و آنها مرتكب خیانت و خریت شدند. 
 
 به گزارش فارس، حسن رحیم‌پور ازغدی شامگاه چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه‌های گیلان با اشاره به 25 بهمن، اظهار داشت: اقدامات فتنه‌گران در 25 بهمن هیچ عقلانیتی نداشت. 


وی ادامه داد: در حالی كه جهان عرب و كلیت جهان در تحرك و تغییراتی موازن با انقلاب اسلامی هستند شاهد این اقدام فتنه‌گران هستیم.

رحیم‌پورازغدی افزود: در حالی كه نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراف می‌كند وقایع مصر و تونس ادامه زلزله 30 سال گذشته انقلاب اسلامی است فریب خوردگان غرب چنین اقدامی می‌كنند.
وی با اشاره به تماس تلفنی مبارك با نخست وزیر رژیم صهیونیستی یك هفته قبل از سقوط مصر، گفت: مبارك در این تماس به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گوشزد كرد كه با سقوط حكومتش، مصر و شمال آفریقا به دست ایران می‌افتد.

او افزود: در چنین شرایطی كه امید تمام ملت‌ها به طرف ایران است عده‌ای فتنه‌گر با خیانت و خریت چنین اقدامی می‌كنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
0
1
نظرات اين آقا ، نسخه کپی شده ديگر مسئولين حکومتيست . اکنون ودراين آشفته بازار بهترين فرصت برای چاپلوسان تازه بدوران رسيده است تا خودی نشان دهند و ديناری به کف آرند. به اين آقا و ديگرآقايان بگوئيد دروغ بس است و از روزی که ياوری نداريد و نداريم بترسيد. مذاکره و دوستی ارزانتراز دعوا و تهمت است .
توکلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
1
به این آقای ازغدی بفرمایید توکه خودت رامبلغ اسلام می دانیدهمین دین شماراازسب دشمنتان منع کرده است.حالاتودوباره بزرگی کن ودیگرانرا به الاغ وتشبیه کن
نظرات بینندگان