arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۸۹

امام جمعه قم: پديده فتنه و اقدامات فتنه‌گران خسارت‌بار بود

امام جمعه قم و توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: حوادث 25 بهمن تهران اهداف و برنامه‌هاي فتنه‌گران را افشا كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه قم و توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: حوادث 25 بهمن تهران اهداف و برنامه‌هاي فتنه‌گران را افشا كرد.

به گزارش خبرگزاري انتخاب به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين "سعيدي"، در ديدار رئيس و مسئولان دانشگاه علوم پزشكي قم، با بيان اينكه پديده فتنه و اقدامات فتنه‌گران و ساير عناصرشان خسارت‌بار بود، افزود: حوادث و اغتشاشات 25 بهمن تهران در افشاي اهداف و برنامه‌هاي فتنه‌گران و استكبار و همچنين بصيرت‌افزايي مردم و رفع دغدغه‌ها نقش تاثيرگذاري داشت.

وي يكي از عوامل مهم ايجاد بصيرت در جامعه را، انجام فعاليتهاي اثباتي و فرهنگي دانست و گفت: در اين برنامه‌ها بايد با استفاده از فرصتها مردم را با ارزشهاي اسلامي آشنا و راههاي پرهيز از بداخلاقيها و مفاسد را تبيين كرد.

توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) با تاكيد بر ضرورت تلاش براي تثبيت ارزشها و معارف الهي، گفت: بايد در اين زمينه زيرساختهاي فرهنگي و معرفتي تقويت شود و دايره ارائه خدمات به مردم گسترش يابد.

حجت‌الاسلام سعيدي با اشاره به فعاليتهاي مختلف دولت در جهت خدمت‌رساني به مردم در سالهاي اخير، تصريح كرد: دولت با فعاليت شبانه‌روزي به‌ويژه در سفرهاي استاني براي توسعه امكانات و رفع مشكلات و نيازها تلاش مي‌كند.

وي افزود: بايد با استفاده از اين فرصت ايجاد شده با همدلي و هماهنگي اين كارها و اقدامات ارزشي را به ثمر رساند.

در اين جلسه همچنين با توجه به باز بودن درهاي حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در طول شبانه‌روز و به‌منظور رفاه حال زائران، مقرر شد اقدامات لازم براي رفع نيازهاي درمانگاه حرم، استقرار تيم پزشكي متخصص و شبانه‌روزي شدن آن انجام گيرد.

دكتر "حجازي"، رئيس دانشگاه علوم پزشكي قم هم، گزارشي از روند اقدامات انجام شده در حوزه‌هاي مختلف اين دانشگاه بيان كرد.

مسئولان دانشگاه علوم پزشكي قم همچنين از خدمات و امكانات درمانگاه حضرت فاطمه معصومه(س) بازديد كردند و از نزديك به بررسي نيازها و وضعيت ارائه خدمات پرداختند.

نظرات بینندگان