arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

جنگ روانی آقای خاص قبل از داربی لندن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ژوزه مورینیو پیش از داربی لندن جنگ روانی را شروع کرد و مدعی شد فابرگاس به خاطر قهرمان شدن، چلسی را انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، آرسنال و چلسی یکشنبه در داربی حساس لندن برابر هم به میدان می‌روند. تقابل ژوزه مورینیو و آرسن ونگر مربیان دو تیم که در بازی رفت در کنار زمین با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند حساسیت این بازی را بیشتر کرده است. علاوه بر آن سسک فابرگاس نیز در چلسی توپ می‌زند و با آبی‌پوشان لندنی به ورزشگاه امارات خواهد رفت تا برابر هم‌تیمی‌هایش سابقش قرار گیرد.

از 12 بازی که ژوزه مورینیو برابر آرسن ونگر داشته، 7 بازی را برده و 5 دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده و هنوز ونگر نتوانسته مورینیو را شکست دهد.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پیش از داربی لندن جنگ روانی را شروع کرد و گفت: بگذارید صادقانه با شما صحبت کنم. می دانید چرا فابرگاس چلسی را انتخاب کرد؟ به این خاطر که می‌خواست قهرمانی داشته باشد. این خیلی واضح است. او دوست داشت قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند و به همین خاطر چلسی را انتخاب کرد. البته به من مربوط نیست که دلیل جدایی او از آرسنال را بدانم. فقط می‌دانم او ظرف 15 دقیقه صحبت با من چلسی را انتخاب کرد تا این فصل در تیم من بازی کند. ما پروژه خوبی را در چلسی شروع کردیم و رفته رفته بازیکنان جوان را به ترکیب تیم اضافه کرده‌ایم. من به نتایج تیم در یکی دو سال آینده فکر نمی‌کنم بلکه می‌خواهم راه‌هایی را در چلسی شروع کنم که بیش از یک دهه موفقیت را تضمین کند.

سرمربی چلسی درباره توهین‌های احتمالی به فابرگاس گفت: اصلا نگران این نیستم. فرانک لمپارد با منچسترسیتی در استمفورد بریج بازی کرد و هیچ کس به او توهین نکرد. این به هواداران آرسنال بستگی دارد. فکر نمی‌کنم دلیلی وجود داشته باشد که هواداران آرسنال به او بی‌احترامی کنند. اگر هم بی‌احترامی ‌کنند انگیزه فابرگاس بیشتر می‌شود.

سرمربی چلسی در پاسخ به این سوال که چه رقابتی با ونگر دارد گفت: من ونگر را رقیب خودم نمی‌دانم. او مربی تیم بزرگی است که در شهر من است و من هم سرمربی تیمی هستم که صدر جدول لیگ برتر است. ما در ساختمان‌های جدا کار و زندگی می‌کنیم و ارتباطی با هم نداریم. وقتی من سرمربی اینتر در ایتالیا یا رئال در اسپانیا بودم داربی‌های زیادی را تجربه کردم و می‌دانم در بازی یکشنبه نیز تیمم را با چه هدفی به میدان بفرستم. برای من تنها پیروزی اهمیت دارد نه اینکه 12 بازی است جلوی آرسنال نباخته‌ام. به آمار اهمیت نمی‌دهم. این مشکل من نیست که 12 بازی به ونگر نباخته‌ام. فکر نمی‌کنم بازیکنان از این موضوع اطلاع داشته باشند مگر اینکه روزنامه زیاد بخوانند و تلویزیون زیاد ببینند. بازیکنان به جزئیات توجه نمی‌کنند. هیچ بازی هم با بازی قبل مرتبط نیست. این آمار را فراموش کنید. بازی یکشنبه بازی متفاوتی با کل بازی فصل خواهد بود. می‌دانیم که آن‌ها برای سه امتیا،ز تلاش زیادی خواهند کرد چرا که در رده دوم قرار دارند. ما هفته گذشته منچستریونایتد را بردیم و روحیه زیادی پیدا کردیم. به بازیکنانم گفتم که الان وقت جشن گرفتن نیست. به احتمال زیاد این هفته جشن قهرمانی در لیگ برتر را می‌گیریم.

چلسی یکشنبه باید برابر آرسنال در لیگ برتر به میدان برود و چهارشنبه نیز در دیداری خارج از خانه و عقب افتاده در لیگ برتر روی در روی لستر سیتی قعرنشین خواهد بود. چلسی در صورت کسب پیروزی در این بازی‌ها چهارشنبه شب قهرمان لیگ برتر خواهد شدد.

نظرات بینندگان