arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۸۹

پیروزی پرگل استفلال مقابل نفت/ سایر نتایج

تیم فوتبال ذوب‌آهن با برتری پرگل مقابل نفت آبادان، صدرنشینی خود را در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر تثبیت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استقلال تیم همشهری خود نفت تهران را در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ، با سه گل مغلوب کرد.

به گزارش انتخاب؛ گل های استقلال را سیدمهدی سیدصالحی در دقایق 20 و 75 و آرش برهانی در دقیقه 87 به ثمر رساندند. برای نفتی ها هم که در دقیقه 36 صاحب یک ضربه کرنر شدند توپ ارسالی ژودینفلی فریرا با اشتباه مدافعان استقلال به گل تبدیل شد.

قضاوت این دیدار را که از ساعت 17:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد سعید مظفری زاده برعهده داشت.

ذوب آهن، نفت آبادان را شش تایی کرد

دیدار تیم‌‌های ذوب‌آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در حضور 2 هزار هوادار برگزار شد که با برتری 6 بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

محمد قاضی در دقیقه 21، سید محمد حسینی در دقیقه 26، سید جلال رافخایی در دقیقه 64، ایگور کاسترو در دقیقه 68، مهدی رجب‌زاده در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی و فرشید طالبی در دقیقه 90 گل‌‌های شاگردان ابراهیم زاده را به ثمر رساندند. همچنین سید محمد حسینی در دقیقه 74 یک پنالتی را برای ذوبی‌ها از دست داد.

محمود رفیعی داور این دیدار به سید محمد حسینی و علی احمدی از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد. همچنین داور مسابقه، عباس مرداسی از نفت آبادان را در دقیقه 71 با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج کرد.

شاگردان ابراهیم‌زاده پس از 2 شکست مقابل سایپا و سپاهان با این پیروزی 45 امتیازی شدند تا صدرنشینی‌ خود را تثبیت کنند.

پیروزی نزدیک سپاهان برابر پاس همدان

سپاهان با برتری برابر پاس همدان موقتاً رده دوم جدول رده‌بندی را در اختیار گرفت.

دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و سپاهان اصفهان از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه قدس همدان آغاز شد.

در این مسابقه که حدود 6 هزار نفر آن را از نزدیک تماشا می‌کردند شاگردان امیر قلعه‌نویی با برتری یک بر صفر برابر میزبان خود، موقتاً جای استقلال تهران را رده دوم جدول رده‌بندی گرفتند.

زردپوشان سپاهان در این دیدار موفق شدند با تک گل‌ احسان حاج‌صفی در دقیقه 9 پاس همدان را شکست دهند.

قضاوت این مسابقه برعهده محسن قهرمانی بود که وی به خسرو حیدری از سپاهان کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه سپاهان 42 امیتازی شد و پاس 21 باقی‌ماند.

برتری شاگردان ویسی برابر شهرداری در دقیقه 90

دیدار تیم‌های فوتبال صبا و شهرداری تبریز با برتری قمی‌ها به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و صبای قم از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد.

در این مسابقه که در حضور حدود 2 هزار تماشاگر برگزار شد، صبا توانست با تک گل سید مرتضی هاشمی در دقیقه 90 میزبان خود را شکست دهد و با کسب 3 امتیاز تبریز را ترک کند.

قضاوت این مسابقه بر عهده سید مهدی سید علی بود که وی تنها به وحید حمدی‌نژاد از صبای قم کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه شهرداری تبریز 24 امتیازی باقی‌ ماند و صبای قم 33 امتیازی شد.

فولاد با یک گل از سد مس کرمان گذشت

تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور با نتیجه یک برصفر از سد مس کرمان گذشت.

این دیدار از ساعت 15 امروز(جمعه ) به قضاوت محسن ترکی و کمک داوری محسن فریمانی و غلام آموزگار در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد .

تک گل مسابقه را مهدی مومنی لاریجی در دقیقه 72 وارد دروازه مس کرد .

فولاد خوزستان در این مسابقه رضا نوروزی را به دلیل عمل آپاندیس ؛ مهدی چمن آرا را به دلیل شکستگی دنده و آرش افشین و کریم شاه وردی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

در این بازی شاگردان مجید جلالی فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند و موقعیت های متعددی نیز برای گلزنی خلق کردند در دقیقه 19 این مسابقه داور یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام کرد اما علیرضا قدیری دروازه بان مس ضربه سیامک سرلک را دفع کرد.

بیش از 2 هزار تماشاگر از نزدیک شاهد این مسابقه بودند.

با این نتیجه فولاد 33 امتیازی شد اما همچنان در رده هفتم جدول رده بندی باقی ماند مس نیز با 37 امتیاز در رده پنجم قرارگرفت .

راه آهن و سایپا امتیازها را تقسیم کردند

تیم فوتبال راه آهن برابر سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد.

دیدار دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه اکباتان تهران و در حضور حدود 400 تماشاگر آغاز شد.

دو تیم با وجود حملاتی که داشتند نتوانستند به گل برسند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

فرشید افشار؛ داور مسابقه به امین منوچهری از سایپا کارت زرد نشان داد.

با این تساوی راه آهن 27 امتیازی و سایپا 25 امتیازی شدند.

شاگردان کمالوند در انزلی زمین‌گیر شدند

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته بیست و سوم لیگ برتر از سد تراکتورسازی گذشت.

دیدارتیم‌های ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز ازهفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی انزلی درحضور10 هزار تماشاگر آغاز شد که با برد 2 بر صفر ملوانی‌ها خاتمه یافت.

پویا نزهتی در دقایق 50 و 64 هر 2 گل شاگردان پورغلامی را به ثمر رساند.

غلامرضا جباری، داور این دیدار به کرار جاسم و مجتبی ترشیز از تراکتورسازی و علی حسنی صفت از ملوان کارت زرد نشان داد.

شاگردان کمالوند که برای رسیدن به رده های بالای جدول چشم به 3 امتیاز این دیدار دوخته بودند، نتوانستند به این مهم رسیده و دست خالی انزلی را ترک کردند.

ملوانی‌ها نیز با این پیروزی 30 امتیازی شدند.

استیل‌آذین باز هم نبرد

دیدار تیم‌های استیل‌آذین و پیکان با تساوی بدون گل به‌ پایان رسید.

دیدار تیم‌های استیل‌آذین و پیکان قزوین از هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 با حضور 500 تماشاگر در ورزشگاه دستگردی آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون‌گل دست یافتند.

دو تیم بازی سرد و کسل‌کننده‌ای را برگزار کردند و نتوانستند موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه یکدیگر داشته باشند.

قضاوت این دیدار برعهده یدالله جهانبازی بود که وی به حسین کعبی، محمد غلامی و ماتئوس از استیل‌آذین و مهدی تاجیک و جهانگیرعسگری از پیکان کارت زرد نشان داد.

با این تساوی پیکان با 22 امتیاز و استیل‌آذین با 20 امتیاز به‌ترتیب در رده هفدهم و هجدهم جدول‌ رده‌بندی باقی ماندند.

پرسپولیس در خانه شاهین

با برگزاری دیدار تیمهای شاهین بوشهر و پرسپولیس هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال پایان می‌یابد و تیمها وارد مرحله‌ی حساس‌تری از این بازی‌ها می‌شوند.

شاهین پیش از این نیز دو بازی بسیار سخت را پشت سر گذاشته که البته تنها یک امتیاز از آنها کسب کرده است. شاگردان حمید استیلی در آغاز نیم فصل دوم لیگ در خانه مقابل سپاهان قرارگرفتند و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند. پس از آن هم در تبریز مهمان تراکتورسازی بودند و در یک بازی نفسگیر دو بر یک مغلوب این تیم شدند تا اکنون با توجه به جایگاه‌شان در جدول (رتبه چهاردهم) چیزی برای از دست دادن نداشته باشند. هر چند که مشکلات مالی شاهین نیز هنوز پابرجاست و این تیم برای ادامه لیگ دغدغه‌های فراوانی دارد. حمید استیلی برای دومین بار در این فصل با شاهین به مصاف تیم سابقش می‌رود. در دیدار رفت پرسپولیس در یک بازی نزدیک شاهین را شکست داد.

اما در آن سوی میدان، سرخپوشان تهران پس از نمایش نه چندان دلچسب مقابل راه‌آهن 10 نفره و یک مساوی دیگر، به دنبال جبران فاصله خود با صدرجدول هستند. شیث رضایی، با وجود دلخوری شدید علی دایی از او باز هم از پرسپولیس اخراج نشد و فعلا اختصاصی تمرین می‌کند. پرسپولیس درتعطیلی‌های نیم فصل دو اردوی خوب را برگزار کرده، اما هنوز نمایش منظمی را ارائه نمی‌دهد. محمد منصوری و علیرضا محمد به دلیل مصدومیت و مازیار زارع به علت سه اخطاره بودن غایبان پرسپولیس در این بازی هستند.

شاهین بوشهر در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، شنبه " 30 بهمن" میزبان پرسپولیس تهران است. این دیدار در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، ساعت 15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با قضاوت هدایت ممبینی ، برگزار می شود.

پرسپولیس تهران با 22 بازی و 34 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر جا دارد و شاهین بوشهر هم با همین تعداد بازی و 23 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

نظرات بینندگان