arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

علی‌بابا: نوید یک زندگی آن‌لاین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تصمیم گرفته‌اید که سفر کنید اما وقت رفتن به آژانس‌های مسافرتی و یا حتی جستجو کردن پروازهای ارزان یا مختلف را ندارید، مشکلی پیش آمده و می‌خواهید بلیط‌تان را کنسل کنید اما روز تعطیل است و نگران ضرر و زیان‌های مالی این پیش‌آمد هم هستید. گاهی هم پیش می‌آید که بلیطی را خریداری می‌کنید، اما چون از نمایندگی‌های معتبر خریداری نشده‌اند، ممکن است برایتان دردسرساز بشوند. علی‌بابا، به عنوان کامل‌ترین سایت خرید پروازهای چارتر و سیستمی و با ارایه‌ی بلیط از سیزده ایرلاین برتر کشور، برای تمام مشکلات‌تان  راه‌حلی‌ دارد.

ارایه‌ی بلیط از نمایندگی‌های معتبر فروش آنلاین بلیط
در علی‌بابا، فرآیند جستجو و خرید کاملا به صورت آنلاین انجام می‌شود و شما می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های اصلی خطوط هوایی ایران‌ایر، ماهان، نفت، ایران ایر تور، آسمان، قشم ایر، آتا، کیش ایر، تابان، کاسپین، زاگرس و معراج، بلیط را به مقصد مورد نظرتان خریداری کنید. علی‌بابا می‌تواند امکان جستجو در میان پروازهای برنامه‌ای تمام خطوط هوایی ایران را به همراه قیمت، برای‌تان فراهم کند و شما تنها با چند کلیک ساده قادر خواهید بود تا از تمامی اطلاعات مورد نظرتان مطلع شوید. علاوه بر این‌ها، در علی‌بابا کامل‌ترین تعداد جستجوهای پرواز در اختیار شما قرار داده شده است تا بتوانید از آن، بهترین نتیجه را بگیرید.

پروازهای سیستمی در علی بابا
این‌روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که با پرواز‌های چارتر آشنایی نداشته باشد. اما آن‌چه در مورد پروازهای سیستمی باید بدانیم این است که این پروازها، برنامه و ساعت مشخصی دارند و معمولاً برای دوره‌های طولانی مدت برگزار می‌شوند. بیشتر پروازهای خطوط هوایی مهم ایران به صورت برنامه‌ای به فروش می‌رسند. هزینه‌ی ناشی از پر نشدن پروازهای برنامه‌ای و باقی ماندن صندلی‌های خالی در پرواز، متوجه خط هوایی برگزار کننده‌ی این پرواز است. لازم است این را هم بدانید که برخلاف بلیط چارتری، بلیط‌های سیستمی مطابق با قوانین کنسلی سازمان هواپیمایی کشوری، قابل استرداد هستند.

بلیط‌های چارتری معتبر  در علی‌بابا
از آن‌جایی که بلیط‌های چارتر، اغلب با تغییرات بیش‌تری مواجه هستند و ممکن است در یک درصد موارد، مسئله‌ای پیش بیاید که بلیط‌ها دیگر قابل استفاده نباشند، بلیط‌های چارتر و صدور آن‌ها در علی‌بابا، از معتبرترین چارتر کننده‌ها تهیه شده و توسط آژانس‌های چارتر کننده‌ی پرواز انجام می‌شود. به این ترتیب، علی‌بابا تمام تلاش خود را به کار گرفته، تا این ریسک را به صفر برساند.

صدور آنی و استرداد آنلاین با بازگشت هزینه‌ی کنسلی برای اولین بار و مطابق با قوانین هواپیمایی
در حال حاضر، سایت علی‌بابا برای اولین بار، امکان استرداد آن‌لاین را برای خریداران بلیط هواپیما فراهم کرده است و مسافران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، بدون مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی، درخواست کنسل کردن بلیط خود را در سایت ثبت کنند. اهمیت این امکان، زمانی مشخص می‌شود که بدانید درصد جریمه‌ی کنسلی که از هزینه‌ی بلیط کسر می‌شود، بر اساس فاصله‌ی کنسل کردن بلیط تا زمان پرواز محاسبه شده و در خارج از ساعت‌های اداری یا روزهای تعطیل، استفاده از علی‌بابا، آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای کنسل کردن بلیط‌های شما خواهد بود.

شکایاتی که اغلب مسافران از پروازهای چارتر دارند، مسایلی مربوط به تقلبی بودن بلیط و مشکلاتی از این دست، با خرید از سایت علی‌بابا و اطمینان داشتن از اینکه به هیچ وجه با چنین اتفاقاتی مواجه نخواهید شد، بهترین راه برای پیش‌گیری از بروز هرگونه ضرر مالی و تلف شدن وقت شما خواهد بود.

تیم پشتیبانی صبور و خدمتگزار
پشتیبانی علی‌بابا به صورت 24 ساعته در خدمت هم‌میهنان عزیز است، تا هر لحظه از شبانه‌روز پاسخگوی خواسته‌ها و سوال‌هایشان باشد، بنابراین می‌توانید با خیال راحت با این تیم تماس برقرار کنید و در موارد لزوم، از هم‌فکری آن‌ها استفاده کنید.

نظرات بینندگان