arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

النصر از پرسپولیس دوباره به AFC‌ شکایت کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس باشگاه النصر عربستان دوباره علیه AFC صحبت کرد و گفت: در خصوص پرونده پرسپولیس باردیگر شکایت کرده‌ایم، اما متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان به عدالت بی توجهی می‌کند!

به گزارش فارس، فیصل بن ترکی رئیس ۴۳ ساله باشگاه فوتبال النصر تاکید کرد که تیمش در فصل جاری، هم جام پادشاهی عربستان را می‌خواهد و هم جام فوتبال دسته برتر باشگاهی. او از امیدش در رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت.

پرنس فیصل در رابطه با لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا، برای ما به درازا کشیده شده است. ما انتظار داشتیم که خیلی زود‌تر از این جواز صعود به مرحله دوم را کسب کنیم.

او در رابطه با شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC‌ در مورد ناهنجاری رفتاری بازیکنان و هواداران ایرانی‌ گفت: فدراسیون فوتبال آسیا گویی که نمی‌خواهد به ما توجه کند. این نهاد ورزشی در بی‌عدالتی و بی‌توجهی به درخواست‌ها سابقه‌دار است. باشگاه الهلال سال‌ها از دست AFC اسیر بود.

او در انتها در رابطه با کادر مدیریت فنی تیمش گفت: اگر بگذارند، تیم‌ ما با همین کادر، برترین خواهد بود و ماتصمیم نداریم تغییر و تحولی در تیم‌مان ایجاد گنیم.

گفتنی است که النصر اکنون (پس از هفته بیست و چهارم و در حالی که تنها دو هفته به پایان مسابقات لیگ حرفه‌ای کشورش باقی مانده است) با شصت امتیاز و تفاضل گل مثبت ۴۱، رتبه اول را دارد. الاهلی رقیب دیرینه این تیم، با ۵۵ امتیاز، رتبه دوم را دارد.

ضمن آن‌که پرنس فیصل مطابق با رفتار‌هایی که در چند ماه اخیر داشته است، اثبات کرده که از آل‌سعود است. وی که متخصص علم سیاست و روابط بین‌الملل هم هستند، در هفته‌های پیش و پس از گلزنی مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس که حرکت بریدن سر را نشان داد، مدعی شد که در ایران با تروریسم ورزشی مواجه شده‌اند!
نظرات بینندگان