arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۲۵۰
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس جمهور:

عزت اسلام در ایران، روزی است که فقیر نداشته باشیم / در مذاکرات تنها به دنبال حل پرونده هسته ای نیستیم / دلالان تحریم از هم‌اکنون به فکر شغل دیگری باشند

خوشبختانه امسال ایام بزرگداشت کارگران مصادف است با ایام میلاد با سعادت مولای متقیان علی(ع) که او مرد جهاد و شجاعت بود که او مرد ایمان و معنویت بود که او مرد علم و دانش بود که او مرد یتیم‌نوازی کودکان و دستگیری بینوایان بود و او مرد کار بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عزت اسلام در ایران، روزی است که فقیر نداشته باشیم / در مذاکرات تنها به دنبال حل پرونده هسته ای نیستیم
روحانی با اشاره به اینکه سازمان تحریم در حال فروپاشی است گفت: پرونده هسته‌ای و حل آن اولین گام برای حل معضلات اساسی کشور است.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جمع کارگران کشور در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی، گفت: ستون توسعه کشور کارگران عزیز هستند و این ایام و روزهایی که به نام هفته کارگر است، بسی جای خوشبختی است.

وی افزود: روز کار و کارگر تنها به عنوان نماد یک قشر زحمتکش و پرتلاش نیست. کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور عزیز ما ایران است.

روحانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال ایام بزرگداشت کارگران مصادف است با ایام میلاد با سعادت مولای متقیان علی(ع) که او مرد جهاد و شجاعت بود که او مرد ایمان و معنویت بود که او مرد علم و دانش بود که او مرد یتیم‌نوازی کودکان و دستگیری بینوایان بود و او مرد کار بود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: امیرالمومنین علی(ع) با آن عظمت و مقامش که هیچ انسانی در روی زمین بعد از پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به مقام و منزلت او نمی‌رسید و او همواره به عنوان الگو نه تنها برای ما مسلمانان که برای همه آزادمردان جهان است و همواره کار و تلاش و کوشش را به عنوان راه زندگی و فخر زندگی خود می‌دانست.

وی در ادامه گفت: آن همه زمین‌های اطراف مدینه که با دست مبارک حضرت علی(ع) احیا شد و آن همه چاه‌ها که به دست او حفر شد و وقتی آب چاه جاری می‌شد امام نماز شکر به جای می‌آورد و شکر خداوند می‌نمود و آب آن چاه را برای بینوایان وقف می‌کرد، هنوز هم بعد از قرن‌ها در اطراف مدینه همان چاه‌ها وجود دارد و از آب آن چاه‌ها نخلستان‌ها بهره‌مند می‌شود.

روحانی اظهار داشت: امیرالمومنین علی(ع) مسیر تقوا و ایمان و کار را به ما آموخت و مگر جهاد غیر از کار است و مگر کار غیر از جهاد است که صبح دنبال کار و تلاش است تا نان حلال را به خانه بیاورد و زندگی خود و خانواده خود را با عزت اداره کند. او جهاد در راه خدا کرده و او ثوابی همانند ثواب مجاهد دارد.

رئیس‌جمهور خطاب به کارگران گفت: کارگران عزیز ای قشر عظیم و بزرگی که بار تولید کشور بر شانه‌های مبارک شماست و شما جایگاهی دارید که رسول اکرم(ص) دست کارگر را به خاطر کار و تلاش در مسیر به دست آوردن نان حلال می‌بوسد. ما دیگر در چه حدی هستیم که بگوییم دست کارگران را می‌بوسیم. او که اشرف مخلوقات جهان بود.

وی در ادامه خطاب به کارگران حاضر در استادیوم 12 هزار نفری آزادی تصریح کرد: عزیزان، بزرگواران، افتخارآفرینان ما نیاز به توسعه داریم. توسعه یک هدف بسیار بلند و والا برای همه کشورهاست.

روحانی با اشاره به اینکه ما ایران توسعه‌یافته را می‌خواهیم، گفت: چشم‌انداز 20 ساله ابلاغی مقام معظم رهبری در 11 سال پیش به ما می‌گوید که ایران ظرف 20 سال باید کشور توسعه‌یافته باشد. این هدف بلندی است که همه باید آن را دنبال کنیم.

رئیس‌جمهور با طرح این سوال که چگونه توسعه حاصل می‌شود؟ چگونه ما می‌توانیم پرچم عزت ایران و پرچم عزت اسلام را در جهان بالا ببریم؟ گفت: آن روزی که در این کشور بیکاری نباشد، آن روز، روز عزت ایران و عزت اسلام در ایران است.

وی تصریح کرد: در جامعه‌ای اگر 3 تا 4 میلیون جوان بیکار وجود داشته باشد که پدر و مادر وقتی به او نگاه می‌کنند خجالت بکشند و وقتی آن جوان به پدر و مادر نگاه می‌کند، شرمنده باشد، صحیح نیست. عزت برای خانواده ایرانی آن زمانی است که فرزندان این مرز و بوم در سر کار و فعالیت‌ و زندگی آبرومندانه باشند.

روحانی تاکید کرد: ما به جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنیم. ما افتخار می‌کنیم به اسلام‌مان، اما عزت اسلام در این کشور روزی است که فقیر در این کشور نباشد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: عزت ایران ما و عزت اسلام ما با همبستگی، تلاش و کوشش میسر است. همه ما باید در صف واحد قرار بگیریم. کارآفرین، کارگر و دولت.

وی با تاکید بر اینکه ما در یک مسیر سه‌جانبه‌گرایی می‌توانیم به توسعه کشور برسیم، گفت: ستون توسعه کشور مهمترینش کار و کارگر است، اما آیا بدون کارآفرین فضای کار به وجود می‌آید؟ و آیا بدون هماهنگی دولت و کارگر و کارآفرین ما می‌توانیم مسیر توسعه را بپیماییم؟ یادمان نرود که در سال 91 شرایط توسعه کشور رشد منفی 6.8 داشته و این به معنای قفل زدن در مسیر کار و تلاش بود.

رئیس‌جمهور در ادامه افزود: کشوری که در دو سال رشد منفی داشته، با همت شما کارگران و با ایثار مردم و با حمایت مردم و با حمایت مقام معظم رهبری افتخار داریم که به دنیا بگوییم بعد از 2 سال رشد منفی در سال 93 ایران دارای رشد مثبت بود.

روحانی با اشاره به اینکه انشاءالله به حول و قوه الهی این رشد مثبت را ادامه خواهیم داد، اظهار داشت: بدون رشد مثبت، اشتغال برای بیکاران امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: ما دو هدف مهم داریم، اول صیانت از کارگران عزیز و من بارها و بارها به وزیر محترم کار گفته‌ام که همه توان را به کار بگیرد تا کارگری بیکار نشود. این درد و غم بر دل همه ماست که یک نفر شب به خانه برود و در برابر زن و فرزندانش گرفتار و شرمنده باشد. این رسالت ماست و این وظیفه ماست.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: باید از اشتغال کارگران و ادامه فعالیت‌ آنها صیانت کنیم. آنها که تا امروز فرصت شغلی نیافته‌اند برای آنها فرصت اشتغال به وجود بیاوریم. برای این کار چگونه ما می‌توانیم میلیون‌ها بیکار را در صحنه کار و فعالیت قرار دهیم؟ باید تولید رشد کند. باید اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کند.

روحانی با اشاره به اینکه باید روی پای خودمان بایستیم، گفت: باید سرمایه در این کشور روی زمین مستقر شود. باید فناوری نوین در این سرزمین بتواند تبدیل به برند تجاری شود و بتواند علم تولید به تجارت و اقتصاد شود.

وی با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم دهیم، گفت: با شعار نمی‌توانیم در این کشور توسعه به وجود بیاوریم. دولت و ملت در سالی که سال همدلی است باید همدلانه و همکارانه در کنار یکدیگر فضای کار و اشتغال و توسعه و تولید را بالا ببرند، البته برای رشد تولید ما نیاز به اخلاق داریم و این جای تردید نیست.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه برای توسعه نیاز به فرهنگ کار و وجدان کار داریم، گفت: اما در کنارش نیاز به فناوری نو داریم و نیاز به مدیریت کارآمد داریم، نیاز به سرمایه‌گذاری و حضور کارآفرینان در این کشور داریم.

روحانی خاطرنشان کرد: دولت در طول 20 ماه گذشته تلاش کرده تا قدرت مردم به آن صورت گذشته کاهش پیدا نکند و لذا مهار تورم در دستور کار دولت بوده است.

وی افزود: شما سال 92 و 93 را با سال‌های گذشته مقایسه کنید. در دولت یازدهم افزایش حقوق کارگران بر مقدار تورم متوسط سالانه برای اولین‌ بار پیشی گرفته است. اگر رشد تورم ما 15 درصد بوده، حقوق کارگران 17 درصد اضافه شده است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: من همین جا به وزیر محترم کار تاکید می‌کنم که برای بازنشستگان و کمک به بازنشستگان فکر جدی شود. آنها در تنگدستی هستند و برای حل معضلات کارگران قدم‌های جدی‌تری داریم.

وی افزود: ما متشکریم از وزارت تعاون و کار و رفاه که توانست برنامه دولت را در سال 93 اجرایی و عملیاتی کند. برای اولین بار 8.5 میلیون نفر کسانی که دارای دفترچه بیمه درمانی نبودند امروز دارای دفترچه بیمه درمانی هستند. این قولی بود که در انتخابات به ملت ایران داده بودم که هیچ ایرانی نباشد مگر آنکه دفترچه بیمه درمانی داشته باشد و مسئله سلامت، بهداشت و درمان از مشکلاتش کاسته شود که به این 2 وعده در سال 93 عمل کردیم و ادامه خواهیم داد.

روحانی خاطرنشان کرد: همین جا اعلام می‌کنم که همه 8.5 میلیون نفری که بیمه شدند، بیمه درمانی مخصوص 93 نبوده و این بیمه سال به سال تمدید خواهد شد و نگران تمدید نباشند

"ما باید به سمت گسترش صدور دفترچه تامین اجتماعی برای زندگی مردم در دوران کهولت و بازنشستگی باشیم."

رئیس‌جمهور اظهار داشت: دولت برای بهداشت و درمان و برای آموزش و رفاه اجتماعی بودجه بسیار سنگینی را مصرف می‌کند و انشاءالله به حول و قوه الهی با فضای بهتری که امسال برای کار و فعالیت به وجود خواهد آمد در زمینه رفاه قدم‌های نو و جدی برخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: اگر کارگرانی هستند که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند همین جا به وزیر محترم جناب دکتر ربیعی دستور می‌دهم که این مسئله را دنبال کند.

روحانی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم عزیز، کارگران عزیز، عزیزان، مردان سخت‌کوش و زنان پرتلاش همه باید بدانید برای اینکه معضلات این کشور را حل کنیم باید فضایی را درست کنیم که در این کشور سرمایه و تکنولوژی و سرمایه داخلی و خارجی جذب شود.

رئیس جمهور گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند ما در مذاکرات هسته‌ای به دنبال این موضوع هستیم که تنها پرونده را حل کنیم٬ ولی از اینجا اعلام می‌کنم حل پرونده٬ گام اول حل معضلات اساسی است.

وی در اظهار داشت: دشمن دو معضل را برای ملت ما به ناروا ایجاد کرده است. بدخواهان این ملت اول به ما تهمت زدند و گفتند ایران به دنبال سلاح مخرب اتمی است. دوم اینکه در کنار این تهمت ساز و کار غلطی را ایجاد کردند تا سیستم بانکی ما را فلج کنند، تا سرمایه‌ای وارد کشور نشود، تا خرید و یا صادرات و فروش با مشکل مواجه شود.

روحانی با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته‌ای به دنبال دو مسئله هستیم، گفت: اول رفع اتهامات، ما می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم که بدخواهان ما به جهان دروغ گفتند. ایران به دنبال فناوری صلح‌آمیز بوده، نه به دنبال ساخت بمب مخرب ویرانگری که طبق فتوای مقام معظم رهبری آن بر ما حرام است و ممنوع است و ثانیا در این مذاکرات می‌خواهیم مشکلات و معضلاتی که بدخواهان پیش پای ملت ما به وجود آوردند، آن مشکلات را برداریم.

"با توافق نهایی که اگر طرف ما اراده جدی داشته باشد، در ماه‌های پیش‌رو امکان‌پذیر است و شرایط تولید در ایران به مراتب بهتر خواهد شد."

وی با بیان اینکه دلالان تحریم از هم‌اکنون به فکر شغل دیگری باشند، خاطرنشان کرد: ما به حول و قوه الهی با حمایت مقام معظم رهبری و با حمایت ملت ایران راه تعامل سازنده با جهان را ادامه خواهیم داد.

رئیس‌جمهور افزود: کسی در دنیا نمی‌تواند فشار بر ایران و تحریم بر ایران را در ماه‌های آینده و سال‌های آینده ادامه دهد.

روحانی با تاکید بر اینکه سازمان تحریم در حال فروریزی کامل است، گفت: 1+5 به خوبی بداند که دولت و ملت در کنار هم هستند و پشتیبان هم هستند، مخصوصا در سال همدلی و در سال همزبانی همه ما برای توسعه این کشور باید تلاش کنیم.

وی خطاب به کارگران گفت: بار شما سخت‌تر و سنگین‌تر است. مبادا به ذهن شما بیاید که دولت‌مردان کارگران، معضلات کارگران، فضای کار و معضلات فضای کار را فراموش کرده‌اند، هرگز و هرگز. ما به مشکلات شما آگاهیم و برای رفع مشکلات شما از خداوند مدد می‌طلبیم و می‌دانیم آن روزی در این کشور عزت اسلام است که همه کارآفرینان سرمایه و مدیریت و تلاش خود را برای اشتغال و تمام کارگران برای عظمت ایران و اسلام تلاش کنند. عظمت اسلام در سایه کار و تلاش همانند تلاش مولای متقیان علی(ع) است.

روحانی تصریح کرد: باز هم امسال می‌خواهم تاکید کنم که آقای وزیر محترم کار نباید بین زنان و مردان امتیاز باشد. فرصت‌های شغلی برابر را به وجود بیاورید.

وی افزود: دولت از آنهایی که در محیط کار بسیار سخت و زیان‌آور و ضررآور کار می‌کنند و سختی و مرارت می‌بینند، حمایت خواهد کرد.

رئیس‌جمهور در پایان با اشاره به اینکه کارگران عزیز ما ستون اقتصادند، گفت: کارگران عزیز ما ستون سیاست جامعه هستند. کارگران عزیز ما پشتوانه بزرگ اسلام و جمهوری اسلامی ایران و از دولتی هستند که خادم آنهاست. ما هم افتخار می‌کنیم که بتوانیم بیش از گذشته به ملت ایران و کارگران خدمت کنیم. همه شما در پناه علی متقیان شاد و پیروز و موفق باشید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۲۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
291
24
آمریکا‌یی‌ها به جای برداشتن تحریم‌های ناجوانمردانه خود از روی ایران، قهرمان پرورش اندام خود را برای خالی کردن جیب مردم به کشور ما فرستاده‌اند! چی فکر می‌کردیم چی شد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
واقعا" برای طرز تفکر شما متاسفم !!!!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
حالت خوبه ؟؟
به نظر من هر کسی برای اول شدن توی زندگیش باید 10 دقیقه صحبت کلمن تو شبکه خبر الگوی خودش قرار بده.
دشمن دانا بلندت می کند / بر زمینت میزند نادان دوست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
پولی که کلمن گرفته حتی یک صدم پولی که به صورت روزمره یعنی هر روز به طور میانگین اختلاس می شه و یک هزارم پول روزمره نفتی که به فروش نمی رسه هم نیست
تازه پولشو که مردم می دن، مشکل شماها رو واقعا نمی فهمما
یعنی واقعا نمی فهممتون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
همانطور که رئیس جمهور محترم فرمودند لطفا به فکر شغل دیگری باشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
بفکر شغل دیگری باید بود!
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
همین امثال تو هستند که با طرز فکر عقب افتادشان باعث بدبختی این مردم شدند
ناشناس
| Romania |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
حاجی قهرمان پرورش اندام به درخواست یه اسپانسر ایرانی که میخواست باهاش پول دربیاره آوردنش ایران که اونم ضرر کرد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
حقوق کارگری میدادند به رییس جمهور،‌ ببینیم باز همینجوری حرف میزدند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
به جای اینکه کلمن الگوی ورزشیتون باشه تختی را را در یابید......قابل توجه
آقا حسین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
قیمت دلاربه قیمت واقعی خودش که زیر ۱۰۰۰ تومان بر می گردد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
12
185
آقای روحانی شما در سخنرانیهایتان به ما روحیه می دهید برای موفقیتتان دعا می کنم.
پاسخ ها
o
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
حرف بس است عمل عمل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
عملگراها هم دیدیم تورم 45 درصد نرخ رشد اقتصاد 6-
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
در سخنرانی بله. ولی در عمل هرگز.
زمانی که در یکسال گذشته ارزش دارایی من در بورس به کمتر از نصف رسیده است چگونه دم از ریشه کنی فقر میدهید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
با این ادعا ها هیچی اثبات نمیشه.اگر ملت تو انتخابات مجلس و مهمتر تو انتخابات ریاست جمهوری 96 به شما دوباره رای دادن معلومه مردم از شما راضین و کار شما درست بوده.
اینکه هی بگیم روحانی دوستت دارم چون فلان کردی بهمان کردی آب در هاون کوبیدنه.من کا فعلا قضاوت نمیکنم تا نوقعش فرا برسه
بیکار و متاهل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
بنده از طرفدارای روحانی هستم
ولی چقد حرف آخه؟
خسته نشدی؟
چرا نمیزاری دلار بیاد پایین؟
ما وضع اقتصادیمون افتضاحه
بذار جنسا بیان پایین مردم یه نفسی بکشن
جدا از سیاست داخلیت که فرقی با احمدی نژاد نداره
ولی سیاست خارجیت برعکس داخلی حرف نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
شخصی که در بورس سرمایه گذاری می کنه جزو قشر فقیر به حساب نمی یاد گلم، در ضمن بورس یعنی ریسک، مگه از دوشنبه سیاه و بحران مالی سال 99 چیزی نشنیدی؟ تو ایرانم نبوده تو خود آمریکا بوده
لطفا یکم با منطق و فکر بیشتری کامنت بذارن دوستان، احساسات صرف چیزیه که این کشور به اندازه کافی داره
گرز رستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
10
124
دمت گرم شیخ
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
دلخوش نباشید .کاسبان تحریم میروند و جای خود را به کاسبین بعد از رفع تحریم میدهند اا و شایدم کاسبان تحریم و کاسبان رفع تحریم در کناره هم به کار مشغول شوند اااا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
9
104
دوست داریم
reza
|
Netherlands
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
9
88
کارت درسته.....
زینب کریمیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
6
92
عزت ایرانی در گرو تدبیر ودانایی وخرد و سواد ودانش مسولان ایران است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
5
72
دوستت دارم خدا شما را برای این مردم نگه دارد
مجتبی زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
5
70
دکتر صبر و تحمل خودش یک مشت محکم به دهان دلالا هست و شما به درستی با صبر داری کارها را پیش میبری دکتر روحانی جراحی و متخصص روح و روان دلواپسان خودت هستی غده دلالا بازی و دلار فروشی را بیرون بکش پدر ملت در اوردن
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
136
11
آقای روحانی یعنی الان ملت عزت نداره... فقط همین مونده بود که بگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
خودت را به خواب نزن آقا داریوش
اسماعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
آمار اشتغال ،ازدواج، طلاق، سرطان ، رتبه فساد در جهان، رتبه فضای مناسب مسب و کار، مهاجرت نخبگان ، رشد اقتصادی و .... را بگیر تاببینی ملت چه حالی دارند.
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
جناب داريوش.منم ميگم الان هم عزت ما اوني نيست كه خودمون ميگيم.خيلي راحته اگه بخواي اين رو درك كني.بهتره بري يه سر به بهترين هتل ها و رستورانها و حتي هواپيما ها و قطارهاي لوكس ايران بزني تا ببيني افراد زير خط فقر كشورهاي ديگه چون پولشون ارزشش از پول ما بيشتره دارن از اين امكانات استفاده ميكنن ولي قشر متوسط و حتي بالاتر ما نميتونن آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
داریوش عزیز بیدار شو هر چند بیدار کردن کسی که خودشو به خواب زده غیر ممکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
3
38
سخنان ایشان چراغ سبز به فقراست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
دوست خوبم، من هم جبهه شما هستم، ولی اصطلاح چراغ سبز برای کسی هست که می تونه حرکت کنه، اون فقیر بنده خدا حالا با چراغ سبز چی کار کنه آخه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
48
داریوش عزیز ملتی در اکثر خانوادها جوان بیکار معتاد داشته باشه و هزار و یک جو ر خلاف دیگر این ملت چه زندگی عزتمندی داره !!!!!!!!
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
53
آقای داریوش عزت زمانی هست که پدران شرمنده اهل وعیال خودشان نشوند وشکمشان پر وجیبشان پر ومعیشت خوب داشته باشند .زمانیکه سیمای شما دیشب جوانی را پخش کرد که در خیابان فریاد میزد من بیکارم من پول ندارم وگرسنه هستم این عزت ملت ایران کجاست بانیان این وضعیت چه کسانی هستندوثروت خدادادی این ملت جیب چه کسانی را پر میکند وعدالت علی کجاست وزنجانیها ورحیمیها کیانند.انتخاب تورا بشرفت منتشر کن.
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
46
عاشقتیم دکتر جان...خداوند تورو برایمان حفظ کنه و دشمنانت رو با خاک یکسان کنه...
پاینده باشی ان شالله
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
38
11
"وی افزود: شما سال 92 و 93 را با سال‌های گذشته مقایسه کنید. در دولت یازدهم افزایش حقوق کارگران بر مقدار تورم متوسط سالانه برای اولین‌ بار پیشی گرفته است. اگر رشد تورم ما 15 درصد بوده، حقوق کارگران 17 درصد اضافه شده است."

آقاي رئيس جمهور! كارمندان دولت چطور؟ حقوق كارمندان 14 درصد افزايش داره. يعني يك درصد كمتر از تورم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
عزیزم کارمند دولت با تیپا بعد 3 ماه نمیندازند بیرون !
کارمند دولت کار یدی نداره !
داوود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
آقاي روحاني خيلي گلي، اما يه كارمند رده پايين قبل از گرفتن حقوقش مالياتش ازش كسر ميشه موقع خريد اجناس ضروريش هم روي اون ماليات ميده . خداييش درست نيست . البته اين نقص نظام مالياته كه خيلي وقت پيش از اينها بايد درست ميشد. ولي به همت شما شايد درست بشه. انشاءاله
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
من ب شما پیشنهاد میکنم کتاب پدر فقیر پدر پولدار رو بخونید این کتاب طرز فکر شما رو کامل عوض میکنه و ب قضایا از دید درست نگاه خواهید کرد دوست عزیز کسیکه کارممند میشه باری برای دولت هست و دولتها ب طور طبیعی سعی میکنند کمترین بار رو متحمل بشوند منم مثل شما فکر میکردم خدارو شکر چند وقتی هست تغییر رویه دادم و بجای مقصر دونستن دولت ودیگران بفکر این هستم ک بتونم از دولت استقلال مالی داشته باشم اینطوری دامد بیشتری دارم و مالیات کمتری هم نسبت ب درامدم دادم یک کلام زندگی من عوض شده شماهم نیاز ب تغییر دارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
23
درد و بلات توي دل دشمنانت انشالله.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
23
دکتر روحانی عزیز تا آخرین نفس پشت سر شما هستیم
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
15
آقاي رئيس جمهور بيچاره سپرده گذاران موسسه ميزان مشهد را دربيابيد بيش از سه ماه است که اين موسسه پاسخگوي مردم درقبال سپرده روز شمارشان نيست ديگر داريم فقير ميشويم
حامد
|
Romania
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
12
7
حقوق کارگری میدادند به رییس جمهور،‌ ببینیم باز همینجوری حرف میزدند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
23
ما خواهان رابطه درست با دنیا وآمریکا هستیم واز روسیه وچین و کشورهای عربی متنفریم.
پاسخ ها
hossein
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
ببخشید شما؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
19
حضور شخصی مثل دکتر روحانی ک سالها در زمینه استراتژیک مطالعه و کار پژوهشی داشتند در راس دولت بسیار جای شکر خداوند را دارد؛
از تصمیم های شتاب زده و بی مطالعه ضربه های زیادی خوردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
14
سلام و درود بر دکتر روحانی .من به داشتن چنین رئیس جمهوری افتخار میکنم.خداوند انشاالله پشت و پناه شما باشد.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
11
دمت گرم و سرت خوش باد مرد روزگار سخت.به اراده فولادینت افتخار میکنیم و به خود میبالیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
16
0
عزت ایران تعلیق به محال شدبااین سیستم گداپروری
پاسخ ها
ششتمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
اگه منظورت سیستم گداپروری دولت قبل به خصوص در مورد یارانه است حرفت کاملا قبوله
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
16
مردم ایران آرام آرام حاصل رای آگاهانه و خردمندانه شان به آقای روحانی را که معرفی شده هاشمی بزرگ بود خواهند دید.
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
10
اون قستمی که فرمودند کاسبان تحریم به فکر شغل دیگر باشند واقعا خیلی دل نشین بود...
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
9
اگر فقط روزی به همین جمله که عزت اسلام درروزی است که در ایران فقیر نداشته باشیم برسیم واین سخن تحقق پیداکند هم به ایران وهم به نشر درست اسلام در جهان بزرگترین خدمت را کرده ایم
مهندس ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
6
3
بدبخت كارگران ايران
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
3
0
اقاي رئيس جمهور با حلوا حلوا دهن ادم شيرين نميشه بعد از 21 سال كار كردن هنز قراردادي هستيم هر سه ماه قرار داد مي بنديم روز بروزم بيشتر كار ميكشن و حق اعتراضم نداريم بجاي 2 نفر از ما كار ميكشن بايد عبد ذليلم باشيم واسه كار فرمايان اگه نه فرداش ميگن اخراج داخل گود از اين خبراست دوست من حالا اينا را واسه كارگر درست كنيد عزت كارگر را از بين بردند اقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
1
هنوز صد روز نشده رییس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
2
شیخ دیپلمات کارت درسته
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
4
من تو را دوست دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
6
ممنونم که بالاخره موضوع دلالان تحریم تیتر یک شد.اما پیشنهاد می کنم بجای فکر برای شغل بعدی آنها به فکر مجازات آنها باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
4
خدا به شما اجر و صبر بدهد آقای روحانی
تاریخ در دفترش برگ هایی سیاه خواهد داشت که انشاالله از همت شما سپید خواهد شد
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
6
آقای دکتر میدان عمل براکوتاه کردن دست دلالان تحریم برا شما دولتمردان بازه وما ملت هم قطعا پشتیبان شماییم. هرچه زودتر دست بکاربشید که خودش یه انقلاب سیاسی و اقتصادیه .فقط دست بعمل بشید که کم کم داره دیر میشه
نظرات بینندگان