arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹

عسگراولادی: در 25 بهمن با حرکتی زشت مواجه شدیم

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کسانی که دعوت و برنامه‌ریزی بیست و پنجم بهمن را کردند خائن به اسلام و انقلاب اسلامی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کسانی که دعوت و برنامه‌ریزی بیست و پنجم بهمن را کردند خائن به اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش ایسنا، حبیب‌الله عسگراولادی در اجلاس مسوولان مطالعات و برنامه‌ریزی استان‌های حزب موتلفه اسلامی ضمن اعلام مطلب فوق با اشاره به برخی تحرکات در 25 بهمن اظهار کرد: ما در 25 بهمن با حرکتی زشت مواجه شدیم که این حرکت زشت علیه نظام جمهوری اسلامی بود و مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: این افرادی که برای 25 بهمن برنامه‌ریزی کردند خود را ضایع و ذلیل کردند، مردم از این تحرکات به شدت ناراحت و عصبانی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: امت حزب‌الله باید در سه محور هدف، راه و رهبری وحدت داشته باشند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: امام (ره) فرمودند ما برای راستی و درستی قیام کرده‌ایم؛ امام (ره) بسیار اصرار داشتند که در کارهای سیاسی و اجتماعی هیچ‌گاه توقعات تشکیلاتی را به مردم نسبت ندهیم.

عسگراولادی تاکید کرد: خبر باید روشن باشد و هر چند آدم فاسد آن را بگوید نباید بی‌اعتنا باشیم بلکه باید تبیین کرد زیرا اگر تبیین نشود آثار منفی خواهد داشت.

وی در پایان در خصوص چرایی عمل کسانی که 25 بهمن را برنامه‌ریزی کردند، گفت: ما برای راستی و درستی اقدام کرده‌ایم، اما این حرکت راستی و درستی نبود.
برچسب ها: عسگراولادی ، 25 بهمن
نظرات بینندگان