arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹

وزیر کشور: سران فتنه کم آورده‌اند

وزیر کشور گفت: فتنه‌گران و سران فتنه از قبل برای 25 بهمن طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌ بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر کشور گفت: فتنه‌گران و سران فتنه از قبل برای 25 بهمن طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌ بودند.

به گزارش ایلنا،‌ محمد مصطفی نجار در همایش شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور و مدیران کل مدیریت بحران استان ها در وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد حوادث 25 بهمن گفت: امروز استکبار جهانی، صهیونسیت‌ها و نظام سلطه از انقلاب ما ضربه خورده‌اند.

او ادامه داد: حضور میلیونی هر ساله مردم در ایام فجر و 22 بهمن و تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌های انقلاب و ولایت، استکبار جهانی را عصبانی کرده است و آنها اکنون به دنبال انتقام گرفتن هستند.

نجار تاکید کرد: امروز راس جریان فتنه، نظام سلطه و قاعده آن ایادی فتنه‌گری هستند که به شکل منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل اوباش در داخل برای انتقام‌گیری در روز 25 بهمن یک راهپیمایی غیرقانونی را انجام دادند که وزارت کشور برابر قانون با متخلفین، فتنه‌گران و سران فتنه برخورد می‌کند.

او تصریح کرد: فتنه‌گران و سران فتنه از قبل هم برای 25 بهمن طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌ بودند که حوادثی مانند کشته‌‌سازی و موج‌‌سواری انجام دهند. 


وزیر کشور ادامه داد: تجربیات ما نشان داده است که منافقین در بحث کشته‌سازی و موج‌سواری تجربه دارند که این کار با ترور و قتل شهید ژاله که یک برادر اهل سنت و کرد بود به طور حساب شده انجام شد.

نجار تصریح کرد: مشخص است سران فتنه که از قبل پیش‌بینی کرده بودند که اقداماتی را انجام دهند که به اختلافات طایفه‌ای و مذهبی دامن بزنند اما دست اینها برای ملت رو شده است و ملت کاملا پاسخ آنها را دادند. 

او تاکید کرد: امروز مقاصد فتنه‌گران برای مردم ما کاملا روشن است و مردم عزیز خواستار آن هستند که با فتنه‌گران برخورد لازم از سوی مسئولین صورت گیرد و ما هم فکر می‌کنیم که زمان پاسخگو بودن سرانه فتنه و فتنه‌گران فرا رسیده است.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد فراخوان برخی از پایگاه‌های اینترنتی وابسته به جریان فتنه برای آشوبگری فردا گفت: سران فتنه که ایادی نظام سلطه هستند، کم آورده‌اند و امروز مردم عزیز به طرفداری از مردم مصر و تونس به صحنه آمده‌اند و آمریکا در واقع در منطقه شکست خورده و خاورمیانه‌ای که طراحی کرده بود با شکست روبه‌رو شده است.

او ادامه داد: خاورمیانه‌ای جدید و اسلامی همراه با بیداری در حال تولد است و فتنه‌گران هر روز می‌خواهند نقشه‌های جدیدی بکشند تا اذهان مردم و جهانیان را از این موضوع منحرف کنند که البته ما با آنها برخورد می‌کنیم و مردم هم با اهداف آنها آشنا هستند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد اقدامات مقتضی جهت برخورد با بیانه‌پراکنی و بستن سایت‌های اینترنتی وابسته به جریان فتنه نیز گفت: برای جلوگیری از بیانیه‌پراکنی و بستن سایت‌ها نیز بنا بر قانون برخورد می‌کنیم و دستگاه‌های امنیتی و دستگاه‌هایی که متولی قانونی این امر هستند باید اقدامات مقتضی را انجام دهند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن /از دانمارک
|
Denmark
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
با عرض سلام
در روزهای گذشته سفارت ايران در دانمارکمورد هجوم عده ای معترض ايرانيانقرار گرفت
در پناه حضرت حق باشيد
ضمننا شبکه تلويزيون دانمارک ان را کاملا پخش کرد

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NJq7XI5S6jc
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
چشم بسته غیب گفتی
یک ماه بود که آقایان داشتند گلوی خودشون رو پاره میکردن که 25 بهمن تظاهراته این آقا الان به این نتیجه رسیده
از اون گذشته به قوا شما اینا که فقط 4 تا سطل آشغال آتیش زدن
پس منظورتون از برنامه ریزی قبلی چیه؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۱
0
0
بدبختها شما كم آورديد اين همه اظهار نظر و جبه گيريها و تحت فشار قرار دادن مسئولين ميانه رو برا موضع گيري نشان از چیست؟
نظرات بینندگان