arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹

کفاشیان: پرونده کارلوس کرش پسته نشده

کفاشیان در ادامه صحبتهایش مذاکره با آنتیچ یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی را رد نکرد و گفت: «ما با این مربی هم مرتبط بودیم، اما مذاکرات به صورت ایمیل بوده است نه حضوری و تلفنی.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی کفاشیان پس از نشست صبح امروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره دستاورد این نشست گفت: «به دلیل آنکه تیم ملی بزرگسالان ما مسابقه رسمی پیش رو ندارد و فرصت برای انتخاب سرمربی این تیم زیاد است، تصمیم گرفته شد بررسی‌ها همچنان ادامه داشته باشد و کار ارزیابی مربیان بزرگ خارجی و مذاکره با آنها همچنان ادامه داشته باشد. ضمن اینکه در این جریان ما به مربیان داخلی هم نیم نگاهی داشته باشیم تا اگر به نتیجه نهایی درباره انتخاب مربی خارجی نرسیدیم از داخلی‌ها استفاده کنیم. تا دو هفته دیگر سرمربی تیم ملی را معرفی می‌کنیم.»

کفاشیان همچنین به بسته نبودن پرونده کارلوس کرش اشاره کرد و گفت: «از آن موقع که او پاسخ منفی به ما داده یکی دو مرتبه با ما صحبت کرده و مدیر برنامه‌هایش هم یکی دو مرتبه با نماینده فدراسیون ما صحبت کرده است. لذا اینها نشان می‌دهد پرونده او همچنان باز است. او پیشنهاد داده تا درسمت مشاور در خدمت فوتبال ایران باشد که ما همچون گذشته می‌خواهیم مربی خارجی تنها با در اختیار داشتن هدایت تیم ملی به فوتبال ما بیاید.»

وی با بیان اینکه دیدار تدارکاتی در نظر گرفته شده برای تیم ملی لغو شد گفت: «به دلیل آنکه تیم ملی بازی رسمی جدی درپیش ندارد، بازی تدارکاتی با تیم اکوادور در تاریخ نهم فروردین لغو شد که احتمالا در این تاریخ لیگ ادامه داشته باشد. ضمن اینکه قرار شد فعلا تاریخهای فیفا دی برای برگزاری بازیهای ملی به تیم امید اختصاص داده شود و تیم امید ما بتواند خود را برای بازیهای رسمی آماده کند.»

کفاشیان در ادامه صحبتهایش مذاکره با آنتیچ یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی را رد نکرد و گفت: «ما با این مربی هم مرتبط بودیم، اما مذاکرات به صورت ایمیل بوده است نه حضوری و تلفنی.»

نظرات بینندگان