arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴

زائران نجف، نرفته بازگشتند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرباس 310 شرکت هواپیمایی تابان حامل زائران ایرانی که از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد نجف پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام (ره) شد.

پرواز شماره 6357 شرکت هواپیمایی تابان که ساعت 13 سه‌شنبه هشتم اردیبهشت با طی کردن مراحل مقدماتی باند فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را به مقصد نجف اشرف ترک کرده بود پس از حضور حدود یک ساعت و نیم در آسمان به دلیل نقص فنی به وجود آمده در طی مسیر و آنچه که از دست دادن یکی از موتورهای هواپیما عنوان شده، مجبور به بازگشت به فرودگاه امام خمینی (ره) شد. این هواپیما حوالی ساعت 14:30 مجددا به تهران بازگشت تا مسوولان ایرلاین مربوطه مقدمات لازم برای جابجایی پرواز را انجام دهند.

طبق آخرین بررسی‌ها، مسافران این پرواز از هواپیما خارج شده و به سالن ترانزیت بازگشته‌اند تا با مشخص شدن تکلیف این پرواز و رسیدن هواپیما جایگزین این پرواز انجام شود.

اظهارات برخی مسافران این پرواز حاکی از مهارت بالای خلبانان این هواپیماست، به طوری‌که طبق گفته آنان، زائران این پرواز اصلا متوجه بروز مشکل در سیستم فنی هواپیما نشده و هواپیما با وجود از دست دادن یکی از موتورها بدون کوچکترین مشکلی فرود آمده است؛ به طوری که زائران گمان می‌کردند هواپیما در فرودگاه نجف به زمین نشسته است.

پیگیری خبرنگار ایسنا برای اطلاع از جزئیات این ماجرا و کسب اطلاع از سرنوشت نهایی این پرواز همچنان ادامه دارد.

همچنین، جعفرزاده، مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز، اعلام کرد که مسئولان این شرکت هواپیمایی در صدد هستند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن با فراهم کردن هواپیمای جایگزین، این مسافران را به مقصد برسانند. وی همچنین از اعلام جزییات بیشتر درباره این رویداد، پس از انجام بررسی‌های بیشتر خبر داد.

نظرات بینندگان