arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴

سازمان بدر: الانبار گور جمعی داعشی‌ها خواهد شد

مسوول سازمان بدر در کربلا به تروریست های داعش اخطار داد که در صورت تلاش برای نفوذ به شهر مقدس کربلا، صحرای الانبار را به گور جمعی آنها تبدیل خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 "حامد صاحب الکربلایی" روز سه شنبه بعد از گشت زنی و بازدید از گردان های سازمان بدر در غرب و جنوب شرقی الانبار در بیانیه ای با اشاره به فاصله 180 تا 200 کیلومتری تروریست ها از کربلا تاکید کرد که اگر تروریست ها فکر نزدیک شدن به این شهر مقدس را در سر بپرورانند، صحرای الانبار گور جمعی آنان خواهد شد.

سایت خبری "عراق القانون" به نقل از الکربلائی تأکید کرد: سازمان بدر به تقویت نیروهای خود با فرستادن گروه های مجرب و مجهز به انواع اسلحه در مناطق النخیب، 160 ، الهباریه و الرحالیه در الانبار ادامه خواهد داد.

الکربلایی خاطرنشان کرد که نیروهای بدر در موضع حمله هستند و نه دفاع؛ و برای از بین بردن تروریست های داعش در این مناطق با هماهنگی نیروهای ارتش آمادگی کامل دارند.

وی گفت: نیروهای داوطلب مردمی به زودی برای آزادسازی منطقه الحویجه در شمال عراق آماده خواهند شد، و نیروهای مشترک به عملیات آزادسازی منطقه الفتحه در شمال تکریت ادامه خواهند داد.

مسوول سازمان بدر در کربلا خاطرنشان کرد که نیروهای نظامی در بیجی و حمرین برای آغازعملیات پاکسازی شمال و شرق پالایشگاه بیجی و مناطق اطراف آن تا کوه های حمرین و کرکوک در شمال عراق آماده می شوند.

این مسؤول سازمان بدر اظهار داشت: ما مصمم هستیم به زودی همه مناطق از الحویجه گرفته تا صلاح الدین و کرکوک را به طور کامل از سیطره داعش آزاد کنیم.

سازمان بدر شنبه گذشته اعلام کرده بود که صدها نفر برای پیوستن به مبارزان بسیج مردمی برای اخراج داعش از همه شهرهای عراق داوطلب شده اند.

منبع: العالم
نظرات بینندگان