arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

سردار جزايري: صبر و حوصله ايران حدي دارد، برخي رژيم ها از اندازه خود فراتر نروند

سردار سرتيپ سيد مسعود جزايري گفت: دکترين جمهوري اسلامي، دکترين دفاع پايه است و ما مخالف هر گونه خشونت ،‌ جنگ طلبي ، خونريزي و ناامني هستيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار جزايري: صبر و حوصله ايران حدي دارد، برخي رژيم ها از اندازه خود فراتر نروند
معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح با بيان اينکه صبر، حوصله و خويشتنداري جمهوري اسلامي حدي دارد ، گفت: برخي رژيمها توجه داشته باشند از حد و اندازه خود فراتر نروند.

به گزارش «انتخاب»، سردار سرتيپ سيد مسعود جزايري افزود: دکترين جمهوري اسلامي، دکترين دفاع پايه است و ما مخالف هر گونه خشونت ،‌ جنگ طلبي ، خونريزي و ناامني هستيم.

وي گفت: در عين حال اين هشدار را مي دهيم به حول قوه الهي توانمندي هاي لازم را براي دفاع همه جانبه و گسترده فراهم آورده ايم تا بتوانيم منافع خودمان و امنيت منطقه را حفظ کنيم.

سردار جزايري که با صداوسیما گفتگو می کرد، افزود: کشورها و رژيم هايي که ممکن است در اين زمينه دچار ترديد و يا ابهام شوند توجه داشته باشند هر گونه عواقبي که بر اثر زياده خواهي آنها و يا خروج از حد و اندازه مترتب بر منافع و امنيت منطقه شود بايد پاسخگو باشند.

وي گفت: برخي رژيمها به قوانين و مقررات بين المللي توجه داشته باشند و چنانچه بر اثر بداخلاقي مشکلاتي براي اين منطقه و ساير مناطق پيش بيايد بايد پاسخگو باشند.

سردار جزايري با خطاب قرار دادن کشورهاي منطقه و ديگر کشورها افزود: اگر جداً به دنبال دوري از جنگ و خشونت و ناامني هستند بايد تمهيدات لازم را به کار ببرند و به ويژه حساب خودشان را از کشورها و رژيم هايي که تجاوزگري مي کنند جدا کنند.
نظرات بینندگان