arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹

روزی که شیشه بیت آیت الله منتظری شکست!

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۳۰ بهمن ۱۳۶۵ ، چنین نوشته است: چمدان را برای سفر به خوزستان بستم و ساعت هفت و پانزده دقیقه با بدرقه و دعای سفر عفت از خانه بیرون آمدم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۳۰ بهمن ۱۳۶۵ ، به دیدارش با آیت الله منتظری در پناهگاه اشاره کرده است.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، وی چنین نوشته است: چمدان را برای سفر به خوزستان بستم و ساعت هفت و پانزده دقیقه با بدرقه و دعای سفر عفت از خانه بیرون آمدم.


در جلسه علنی، قبل از دستور درباره ولادت حضرت زهرا(س) و امام و [روز ۲۹ بهمن] سالگرد قیام مردم تبریز [در سال ۱۳۵۶] و سالگرد شهادت جمعی از نمایندگان و دیگران در سقوط هواپیما با موشک عراقی‌ها صحبت کردم۱/ [این نطق] بیشتر به منظور اعلان حضور در تهران بود.

ساعت نه و نیم صبح به سوی قم حرکت کردم. در اثر مسامحه دفتر من که به ایشان اطلاع نداده بود، دکتر روحانی عقب ماند. در راه قم به من رسید و به ماشین من آمد. ساعت یازده به منزل آیت‌الله منتظری رسیدیم. بیرون منزل، داشتند پناهگاه زیرزمینی می‌ساختند. [آقای محتشمی‌پور] وزیر کشور هم آنجا بود. در بیرونی ملاقات کردیم.

اطلاع دادند وضعیت قرمز است. به زیرزمین خانه که ضد بمب و ....... ساخته شده، منتقل شدیم. شیشه‌های منزل آقای منتظری و اطراف آن در اثر انفجار یک بمب که در چند صدمتری خانه در رودخانه افتاده،
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۱
0
0
شدید مثل خبرآنلاین ، تیترو متن با هم جور نیست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۲
0
2
درود بر منتظری امید امت هم نمیتونین منتشر کنین؟؟؟؟؟
خب شعار مردم بوده اونم جلوی امام!
نظرات بینندگان