arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

ويتارا همچنان باكيفيت ترين خودروي ساخت داخل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروه صنعتي ايران خودرو با سوزوكي گرند ويتارا همچنان در صدر جدول رده بندي كيفي ISQI در خودروهاي سواري توليد داخل قرار گرفت.     

به گزارش ايكوپرس بنا بر گزارش منتشر شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندراد ايران، در ارزيابي اسفندماه سال 93 خودروهاي سواري ساخت داخل، محصول سوزوكي گراندويتارا با 15.4 نمره منفي صدرنشين جدول كيفيت است. اين محصول بيش ترين ميزان بهبود در ميان خودروهاي ارزش يابي شده را به خود اختصاص داده است.

برمبناي اين گزارش، بهبود كيفيت محصولات شركت ايران خودرو در نمرات كل خودروهاي مورد ارزيابي تاثير به سزايي داشته است، به گونه اي كه با بهبود كيفيت رنگ محصول رانا و كاهش ايرادات آن در عيوب فني و عملكردي خودروها به ميزان 4.1 درصد كاهش يافته است.

همچنين بهبود محصول گراندويتارا در بخش تزئينات و مونتاژ موجب كاهش نمرات منفي خودروهاي سواري به ميزان 0.6 درصد شده است.

در اسفند 93 ايرادهاي مهم و اساسي نسبت به ماه قبل رشد 16.7 درصدي داشته و عمده دليل آن كاهش تعداد ايرادات در سمند است.

از سويي ديگر در اسفندماه سال 93 نمره منفي خودروهاي گروه سواري به ميزان 1.2 درصد بهبود را تجربه كرده كه عمدتا مربوط به روند رو به رشد خوردوهاي سوزوكي گراندويتارا و پژو 405 خراسان بوده است.

گفتني است، به دليل افزايش توليد محصولات پژو پارس، 405 ايران خودرو خراسان، تندر 90 اتوماتيك و پژو 206 صندوق دار، تعداد بيش تري از خودروها مورد ارزشيابي قرار گرفته و تعداد خودروهاي ارزيابي شده نسبت به بهمن ماه 93 به ميزان 14.1 درصد رشد را نشان مي دهد و گروه 25 تا 50 ميليون تومان بيشترين تعداد را در بر گرفته است.
نظرات بینندگان