arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چه می‌کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اخیرا شهروندان تهرانی شاهد حضور خودروهایی هستند که یک دوربین بر روی آن نصب شده و این خودروها در حال گشت زنی در سطح شهر هستند.

به گزارش مهر، اخیرا شهروندان تهرانی با خودروهایی روبرو هستند که با عنوان «شرکت کنترل ترافیک تهران» و با دوربین های نصب شده بر روی این خودروها در حال گشت زنی در سطح شهر هستند.

ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چه می‌کنند؟

این خودروهای عجیب مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی نیز قرار گرفته و تصاویر آن در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

این خودروها در خیابان های مرکزی شهر تهران و در کنار خودروهای پارک شده در حال گشت زنی بوده که این اقدام سبب برخی گمانه زنی ها در رابطه با شناسایی خودورهای بدون طرح ترافیک شده است.

اما سردار سیدتیمور حسینی در رابطه با حضور خودروهای دوربین دار در سطح شهر به خبرنگار ما می گوید: «این خودروها برای ثبت سرعت غیرمجاز رانندگان متخلف فعالیت کرده و این طرح فعلا در محدوده اتوبان ها و خیابان های اصلی شهر تهران انجام خواهد شد.»

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران همچنین ثبت جریمه طرح ترافیک و یا جریمه طرح زوج و فرد از سوی خودورهای دوربین دار را تکذیب کرده و می گوید: «این خودروها به سیستم استعلام خلافی مجهز بوده و گشت زنی این خودروها در حاشیه خیابان ها جهت رصد خودروهای پارک شده با تخلف بالا انجام می شود تا خودروهایی که میزان خلافی آن بیش از حد مجاز است را به پارکینگ منتقل کنند.»
نظرات بینندگان