arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
سردارطهماسبي:

بايد يکصدا از تيم مذاکره کننده هسته اي دفاع کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون هماهنگ کننده نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين گفت: مسئولان و مردم ايران بايد يکصدا و يکدل از تيم مذاکره کننده هسته اي ايران اسلامي دفاع کنند.

سردار سرتيپ پاسدار مهران طهماسبي روز يکشنبه در نشست با جمعي از سپاهيان آستارايي به مناسبت آغاز هفته عقيدتي و سياسي در سپاه پاسداران افزود: اين حمايت موجب مي شود تا دشمنان نظام که درصدد تضيعف دولت هستند، نتوانند بين آحاد مردم و مسوولان تفرقه بيندازند.

وي تاکيد کرد: البته هوشياري تيم مذاکره کننده ايراني براي دفاع از حقوق هسته اي کشور بسيار لازم و ضروري است.

وي در بخشي ديگر از سخنان خود با بيان اينکه وظيفه همگان در مقابل تاکيدات رهبر معظم انقلاب مبني بر اجرايي کردن سياست هاي اقتصاد مقاومتي محرز و مشخص است، تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي با همدلي و هم زباني دولت و ملت به سرانجام مي رسد.

وي با اشاره به اينکه با تکيه بر اصل ولايت فقيه و قرار گرفتن در زير اين پرچم مي توان کشور را از هر گونه توطئه و حربه مصون نگه داشت ، اضافه کرد: دشمنان در صدد هستند که بين مردم و ولايت فاصله اي ايجاد کنند که بايد نسبت به اين امر بصيرت داشته باشيم.

وي هشدار داد: اگر از مسير ولايت فاصله بگيريم به سرنوشت بسياري از کشورهاي همسايه دچار مي شويم.

سردار طهماسبي اظهار کرد: بايد تلاش هاي خودمان را به دور از هر گونه بازي هاي جناحي و گروهي فقط براي اعتلاي آرمان ها و ارزش هاي ناب انقلاب اسلامي معطوف کنيم.

معاون هماهنگ کننده نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه ما در سال جاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري را پيش رو داريم، اظهار کرد: دشمنان مي خواهند از صحنه انتخابات به عنوان يک تهديد عليه ما استفاده کنند که هوشياري و بصيرت ملت ايران را مي طلبد.

سردار طهماسبي در ادامه کتب علامه مطهري را گره گشاي بسياري از مشکلات جامعه امروزي خواند و افزود: نبايد از کتاب هاي جامع شهيد مطهري غافل شويم بلکه بايد همواره آنها را مطالعه کنيم چراکه اين کتاب ها پاسخگوي بسياري از سوالات و شبهات جامعه امروز ما پيرامون مسائل گوناگون هستند.

وي ادامه داد: کتب علماي فاضلي نظير شهيد مطهري هيچ وقت رنگ فراموشي به خود نمي گيرد و همواره از تازگي برخوردار است.

اين نشست به منظور گراميداشت استاد شهيد آيت الله مرتضي مطهري و آغاز هفته عقيدتي و سياسي در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برگزار شد.

شهرستان 86 هزار نفري آستارا در 200 کيلومتري شمال غرب مرکز گيلان و در همسايگي جمهوري آذربايجان واقع شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان