arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

نتانیاهو: توافق هسته‌ای با ایران خطر بسیار بزرگی‌علیه تل‌‌آویو است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی ویدئویی گفت: دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای متاسفانه چالشی‌ترین موضوع برای نسل ما شده است.
 
به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین واکنش نسبت به وقوع توافق هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی گفت: «یک توافق بهتر ضروری است. چنین توافق بهتری امکان پذیر است.»

به نوشته روزنامه صهیونیستی «اسرائیل حیوم» نتانیاهو در ادامه سخنان خود تاکید کرد که عدم توافق بهتر از توافقی بد با ایران است.

نتانیاهو شنبه (دیروز) در پیامی ویدئویی به مناسبت سی‌امین مراسم سالگرد افتتاح "اندیشکده واشنگتن" درباره ایران شنبه (دیروز) گفت:« مانع شدن از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای متاسفانه چالشی‌ترین موضوع برای نسل ما است و توافق لوزان شکست در حل چالش‌ها بود و این مورد جهان را خطرناکتر خواهد کرد. »

نتانیاهو در ادامه این پیام ویدئویی گفت:« البته هنوز دیر نشده است. و کشورهای جهان باید شجاعت لازم جهت حصول توافق بهتر را از خود نشان دهند.من به عنوان نخست وزیر اسرائیل به شما قاطعانه می‌گویم که توافق هسته‌ای برای اسرائیل بسیار خطرناک است. این توافق نه تنها اسرائیل، بلکه خاورمیانه و جهان را به خطر خواهد افکند.»

نخست وزیر رژیم اسرائیل در خاتمه پیام خود ایران را متهم به تامین نیازهای گروه‌های مقاومت منطقه که وی خرابکار نامید، کرد و گفت:« ایران در لبنان و غزه و حال در بلندی‌های جولان در سوریه این کشور خرابکاران را با هزاران راکت و موشک علیه ما مجهز می‌کند.»
نظرات بینندگان