arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۸۹

فارس از میادین تهران گزارش داد: همه جا آرام است

با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌های صهیونیستی و فراخوان منافقین برای برگزاری تجمع در خیابان‌های تهران و همچنین اتخاذ تصمیماتی در خارج برای کشته سازی، شاهد برقراری آرامش کامل در تهران هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرگزاری فارس در گزراشی از فضای امروز تهران نوشت:

 با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌های صهیونیستی و فراخوان منافقین برای برگزاری تجمع در خیابان‌های تهران و همچنین اتخاذ تصمیماتی در خارج برای کشته سازی، شاهد برقراری آرامش کامل در تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با توجه به دستور کار منافقین و برخی گروهک‌ها، عوامل نفاق و جریان ضد انقلاب و فتنه برای اقدامات تروریستی و کشته‌سازی، نیروهای انتظامی و امنیتی در اقتدار و آمادگی کامل به سر می‌برند و برای مقابله با نفاق و پاکسازی فضای جامعه در صورت بروز هرگونه اغتشاش و آشوب آمادگی کامل دارند. نیروهای انتظامی به صورت پنهان و آشکار بر اوضاع مسلط هستند و تا لحظه درج این خبر هیچ حادثه‌ای گزارش نشده است.

پس از شکست سناریوی آشوب آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی در روز 25 بهمن و با وجود فراخوان‌های جدید فتنه‌گران خارج‌نشین و گروهک تروریستی منافقین و شانتاژ و جنجال‌های متعدد از سوی رسانه‌های صهیونیستی برای برگزاری تجمع، هم‌اکنون پس از گذشت چند ساعت از زمان اعلام شده برای حضور در خیابانها و انجام اقدامات تروریستی، شاهد آرامش کامل در خیابان‌های تهران هستیم. به طوری که اتوبوس‌های بی‌آر‌تی واقع در خیابان انقلاب و مترو تهران نیز کاملاً حالت عادی داشته و به فعالیت روزمره خود و خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند.

خبرنگاران فارس مستقر در میادین ولی‌عصر، هفت‌تیر، انقلاب و امام حسین(ع) و همچنین سطح خیابان انقلاب تهران گزارش می‌دهند که علیرغم فراخوان‌ سایت های ضدانقلاب و فتنه‌گر اعم از بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، رادیو فردا، جرس، بالاترین و همچنین فراخوان منافقین و سلطنت‌طلبان و سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل، اوضاع در حالت کاملاً عادی قرار داشته، مغازه‌ها باز بوده و زندگی عادی ادامه دارد.

حضور شکوهمند و حماسی مردم در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نیز اجتماع ده‌ها میلیون نفری امت مسلمان و انقلابی ایران در راهپیمایی روز جمعه گذشته در سراسر کشور، که در اعتراض به فتنه‌گری‌ها و با مطالبه محاکمه و مجازات فوری سران فتنه برگزار شد، پاسخ کوبنده‌ای به ضد انقلاب بود که اگر بخواهند بار دیگر با حضور خیابانی فرصت اغتشاش و آشوبگری‌ را برای مزدوران وابسته به گروهک‌های تروریستی و اربابان آمریکایی _ صهیونیستی آنان فراهم آوردند، در دریای خشم و قهر انقلابی مردم غرق خواهند شد.

علی‌رغم تبلیغات وسیع و گسترده از سوی رسانه‌های وابسته به بیگانه و تحریک احساسات برخی افراد برای به خیابان کشاندن آنان و تصمیم گیرهای پشت پرده جاسوسان و مزدوران غربی، این پروژه دشمن با هوشیاری و حضور مردم در صحنه به شکست انجامید و برگ دیگری به پرونده ناکامی‌های مخالفان جمهوری اسلامی ایران افزوده‌شد و در حالی که بوق‌چی‌های دستگاه های تبلیغاتی غرب از چند روز پیش بر شیپور ادامه فتنه‌گری و آشوب در خیابان‌های تهران می‌دمیدند، با شکست سنگین دیگری مواجه شدند و توطئه‌های آنان راه به جایی نبرد.

در حال حاضر تردد در خیابان‌ها و معابر اصلی تهران همچون روزهای دیگر عادی است و هیچگونه تردد مشکوک و یا حرکت شیطنت‌آمیزی گزارش نشده‌است. این در حالی است که طبق روال همه ساله، مردم در روزهای پایانی سال با جنب و جوش فراوان در تدارک مقدمات فرا رسیدن عید هستند و با خرید کفش و لباس و دیگر مایحتاج و نیز سور و سات مخصوص روزهای عید به استقبال نوروز می‌روند.

منافقین امروز قصد داشتند با همکاری فتنه‌گران سناریوی "تجمعات جزیره‌ای و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازی در کشته‌ها با اقدام مسلحانه " را اجرایی کنند. بر این اساس برخی تیم‌های جدید منافقین در روزهای گذشته وارد کشور شده و تصمیم‌ داشتند در صورت هرگونه تجمع احتمالی به منظور کشته‌‌سازی و با هدف ایجاد جو آشوب و خشونت، تعدادی از هموطنانمان را به شهادت برسانند.

این گروهک که در اغتشاشات روز 25 بهمن با تیراندازی مستقیم 2 نفر از هموطنانمان را به شهادت رسانده و 5 تن دیگر را به شدت مجروح کرد، این بار در نظر داشت با انبوه‌سازی کشته‌شدگان، هدف خود برای ایجاد آشوب در کشور را پیش ببرد. بر این اساس، طی روزهای گذشته تماس‌هایی از سوی منافقین از داخل و خارج از کشور با برخی شهروندان صورت گرفته و آنها را تشویق به حضور در خیابان‌ها کرده‌اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۲
0
2
اگه همه جا آرومه پس خانم هاشمی رو کجا دستگیر کردن ؟ صف بربری؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۲
0
1
همه جا آرومه من چقدر خوشحالم

منم که الان باور کردم !
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۲
0
0
صم بکم فهم لا یسمعون
صم بکم فهم لا یبصرون
صم بکم فهم لا یعقلون
نظرات بینندگان