arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

عابديني: بگم‌بگم را آنهايي مي‌گويند که اطلاعات نادرست به مردم مي‌دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس گفت: بگم بگم را آنهايي مي‌گويند که اطلاعات نادرست به مردم مي‌دهند.

امير عابديني پس از آنکه موفق به ديدن رئيس سازمان خصوصي سازي نشد، گفت: متاسفانه به دليل آنکه پوري حسيني نشستي داشت نتوانستم او را ببينم و اين موضوع به فردا موکول شد. ابتدا بايد ببينيم که بدهکار به چه معنا است و به چه کسي بدهکار مي‌گويند.

وي افزود: تا آنجا که من مطلع شدم شرکت استيل آذين ايرانيان مشکلي براي حضور در مزايده ندارد و رقم بدهي هدايتي نيز رقم عمده‌اي نيست. بايد ببينيم با چه رقمي از بدهي نمي‌توان در مزايده شرکت کرد و ديگران نيز چه ميزان بدهي دارند و اگر بدهي آنها بيشتر از حد تعيين شده باشد آنها هم نبايد در مزايده شرکت داده شوند.

عابديني در واکنش به اين موضوع که مشاور سازمان خصوصي سازي گفته نام فردي که بدهکار است و اهليتش رد شده را اعلام نشده، تاکيد کرد: آنها بايد به ما بگويند که منظورشان کدام سهامدار است تا ما اين موضوع را بررسي کرده و حتي اگر لازم شد او را کنار بگذاريم!

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس در پاسخ خبرنگاران که چرا نام آن فرد را نمي‌گوييد، گفت: من اين موضوع را مثل شما نمي‌دانم و تاجايي که اطلاعات درست نداشته باشم نمي‌توانم بگم بگم راه بيندازم. بگم بگم را آنهايي مي‌گويند که اطلاعات نادرست به مردم مي‌دهند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان