arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹

یکی از مراجع تقلید به کما رفت

ک منبع آگاه از شهر نجف اشرف به خبرنگار ما خبر داد که حضرت آیت الله شیخ "اسحاق فیاض" یکی از مراجع تقلید شهر نجف اشرف شنبه شب گذشته سکته کرد و به کما رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش شیعه آنلاین، یک منبع آگاه از شهر نجف اشرف به خبرنگار ما خبر داد که حضرت آیت الله شیخ "اسحاق فیاض" یکی از مراجع تقلید شهر نجف اشرف شنبه شب گذشته سکته کرد و به کما رفت.

این منبع آگاه در ادامه افزود: در پی این حادثه ایشان فورا از نجف اشرف به کشور کویت انتقال داده شد و قرار است برای درمان از آنجا به لندن منتقل شود.

وی همچنین گفت: در حالی که حضرت آیت الله فیاض طی سال های گذشته دارای هیچ گونه سابقه بیماری قلبی و یا بیماری قند نبوده اما این سومین بار طی یک سال گذشته است که ایشان به چنین حالتی دچار شده اند. این اتفاق برای ایشان حدود یک سال پیش و سه ماه قبل نیز رخ داده بود.

گفتنی است حضرت آیت الله شیخ "اسحاق فیاض" در کنار حضرات آیات سید "علی سیستانی"، شیخ "بشیر نجفی" و سید "محمد سعید حکیم" چهار مرجع مطرح و سرشناس نجف اشرف را تشکیل می دهند.

قابل ذکر است حضرت آیت الله فیاض از مراجع افغانی تبار است که در سال 1930 میلادی در روستای کوچکی که از توابع شهر "غزنی" در مرکز افغانستان است متولد شد. ایشان سال های سال است که در شهر نجف اشرف اقامت دارند.
نظرات بینندگان