arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹

گزارش مهر از خیابان های تهران: مردم دلگیر از ترافیك ناشی از اغتشاشات

گزارش میدانی خبرنگار مهر حاكی است كه امروز خیابان های آزادی، انقلاب، میدان فردوسی، میدان امام حسین و چهارراه ولیعصر در آرامش كامل به سر می‌برد و تنها نكته قابل توجه حضور ماموران انتظامی برای حفظ ثبات و آرامش شهر بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری مهر شب گذشته در گزارشی با عنوان "روایت یك عصر آرام در تهران خسته از آشوب" نوشت:

با وجود فضاسازی رسانه های غربی مبنی بر وجود درگیری در خیابان‌های تهران و تلاش همراهان داخلی آنها برای ایجاد اغتشاش، امروز هیچ درگیری قابل توجهی در تهران رخ نداد. 

بر اساس گزارشات خبرنگاران مهر با وجود فضاسازی رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب مبنی بر وجود درگیری در خیابان های مختلف تهران و تلاش موسوی و كروبی برای ایجاد اغتشاش در برخی خیابانهای تهران امروز هیچ درگیری خاصی در تهران رخ نداد و این شهردر آرامش كامل شاهد جنب و جوش مردم در آستانه عید میلاد پیامبر اعظم بود.

خیابان های آرام و حافظان امنیت شهر

گزارش میدانی خبرنگار مهر حاكی است كه امروز خیابان های آزادی، انقلاب، میدان فردوسی، میدان امام حسین و چهارراه ولیعصر در آرامش كامل به سر می‌برد و تنها نكته قابل توجه حضور ماموران انتظامی برای حفظ ثبات و آرامش شهر بود.
 
نیروهای انتظامی به همراه نیروهای مردمی بسیج در نقاط مختلف شهر به صورت منظم و سازماندهی شده حضور دارند و آماده برخورد با اقدامات تروریستی احتمالی گروهك های ضدانقلابی چون منافقین هستند.
 
 
خبرنگاران مهر هم چنین گزارش دادند كه هم اكنون تردد در خیابانهای تهران در حالت عادی به سر می برد و هیچگونه تجمعی در خیابان های تهران مشاهده نمی شود.
 
شهروندان ناراضی، كسبه زیان دیده، مردم در انتظار عدالت
 
شهر در حالی اولین روز آخرین ماه خود را پشت سر می گذارد كه مردم تهران خسته از یك روز پرمشغله كاری و دلگیر از ترافیك ناشی از این اغتشاشات شهری به خانه های خود بازمی گردند و كسبه و مغازه داران حاشیه خیابان های آزادی و انقلاب و ولیعصر(عج) در این اندیشه اند كه یك نیم روز دیگر كاری دیگر را از دست داده اند و به قول بازاریان باید از "دخل" بخورند.

نگرانی‌های مردم تهران تا كی ادامه خواهد داشت؟ كسبه و مغازه داران شهر تا چه زمانی باید خسارت مادی ناشی از آشوب طلبی عده ای قانون شكن را پرداخت كنند؟ به مطالبه عمومی مردم و دلسوزان ایران و انقلاب، برای دستگیری و محاكمه آشوبگران اسرائیلی چه زمانی پاسخ داده خواهد شد؟

برچسب ها: درگیری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
0
بیشتر توضیح دهید
نظرات بینندگان