arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

ادامه حملات سعودي ها با سلاح هاي ممنوعه/ اصابت بيش از 300 موشک به مرزهاي عربستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 جنگنده هاي متجاوز رژيم سعودي که مورد حمايت آمريکا هستند در تهاجمي جديد با سلاح هاي ممنوعه منطقه کتاف در استان صعده در شمال يمن را بمباران کردند که به شهادت هفت غيرنظامي از جمله کودکان و زنان و زخمي شدن تعدادي ديگر منجر شد.

بمباران ها در استان صعده در شهرهاي باقم و رازح متمرکز بود و به کشتزارها و زيرساخت هاي اين دو شهر خسارت هايي وارد شد.

جنگنده ها متجاوز سعودي همچنين مناطقي را در استان مارب با استفاده از سلاح ها و بمب هاي ممنوعه بمباران کردند که باعث انفجارها و آتش سوزي هاي گسترده شد.

** هلاکت يک سرکرده وابسته به منصور هادي
براساس اين گزارش، منابع يمني اعلام کردند که علي ناصر هادي يک سرکرده ميداني وابسته به عبدربه منصور هادي رييس جمهوري مستعفي و فراري يمن که فرمانده منطقه چهارم است به همراه دو همراهش به هلاکت رسيده اند.

منطقه چهارم شامل استان هاي عدن، لحج و ابين مي شود.
اين سه تن از نيروهاي طرفدار منصور هادي در درگيري با نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن در منطقه التواهي استان عدن به هلاکت رسيده اند.

اين گزارش حاکي است که 8 سرکرده ديگر وابسته به منصور هادي به همراه نيروهاي تحت فرماندهي خود تسليم ارتش و کميته هاي مردمي در عدن شده اند.

** اصابت بيش از 300 موشک به مناطق مرزي يمن و عربستان
منابع يمني تاکيد کردند که چهار پايگاه نظامي سعودي ها همچنان تحت سيطره نيروهاي قبايل يمني در داخل خاک عربستان قرار دارند و سعودي ها نتوانسته اند آنها را پس بگيرند.

اين منابع فاش کردند که ديروز بيش از 300 موشک به منطقه مرزي يمن با شهر نجران عربستان به ويژه برج هاي مراقبت و محل تجمع نظاميان سعودي اصابت کرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان