arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

علی پروين: حالم خوب است، نمي‎خواستم مردم را نگران کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران گفت: دوست نداشتم با رسانه‌ای شدن کسالتم هواداران نگران شوند اما با دعای هواداران حالم خوب است.

علی پروین افزود : متاسفانه چند روزی کسالت داشتم و این موضوع برخلاف میل باطنی‌ام رسانه‌ای شد.

وی گفت : دوست نداشتم باعث نگرانی هواداران شوم و خدا را شکر در حال حاضر به خواست خدا و با دعای هواداران حالم خوب است از همه دوستان و هوادارانی هم که پیگیر حالم بودند، تشکر می‌کنم.

اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران که پس از انتشار خبر بستری شدنش در بیمارستان پیامی با همین مضمون در صفحه اینستاگرام خود قرار داده است ، با اشاره به بازی‌های پیش روی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازی‌های مهمی دارد و امیدوارم پرسپولیس هم در دربی و هم در مجموع دو بازی با الهلال به برتری برسد.

پروین اضافه کرد : البته خیلی مهم است که هواداران بیایند، در این دو بازی آسیایی هم که هواداران آمدند و ورزشگاه را پر کردند، پرسپولیس دوباره زنده شد و از هواداران می‌خواهم برای هر دو بازی الهلال و دربی از همین حالا برنامه بریزند و به ورزشگاه بروند چون حضورشان واقعا تاثیر خودش را می‌گذارد و در بازی با النصر و تیم ازبکستانی این مساله کاملا معلوم شد.

علی پروین در پایان تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس هم حتما تمام تلاش خود را می‌کند این چند بازی خیلی مهم است مهم نیست پرسپولیس و استقلال کجای جدول هستند و چه شرایطی دارند، دربی جدای از تمام این مسائل است و حساسیت دارد.

وی گفت : بازی با الهلال هم جای خودش را دارد. باید کار را در تهران تمام کرد و با یک ذخیره خوب به عربستان رفت. این بچه‌ها در یکسری از بازی‌ها نشان دادند توانایی زیادی دارند. حالا هم مطمئن باشند، هر قدر بیشتر تلاش کنند هواداران آن را بی‌جواب نمی‌گذارند و امیدوارم با نتیجه خوب در دربی، با یک روحیه بهتر برای بازی با الهلال بروند.
نظرات بینندگان