arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹

دايي: منشاء اس ام اس هاي مشكوك معلوم است؛ بساط شان را جمع مي كنم

علي دايي در گفت وگويي درباره شرايط پرسپوليس، اس ام اس هايي كه در چند روز گذشته عليه او منتشر شده و ساير موارد صحبت هاي زير را مطرح كرد:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علي دايي در گفت وگويي درباره شرايط پرسپوليس، اس ام اس هايي كه در چند روز گذشته عليه او منتشر شده و ساير موارد صحبت هاي زير را مطرح كرد:

- از پيروزي مقابل شاهين بوشهر شروع كنيم...

همانطور كه تصور مي كرديم بازي سختي داشتيم. شاهين تيمي بسيار خوب بود. اين تيم قطعا در شهر خود براي هر تيمي دردسرساز مي شود چه بسا تا حالا اين اتفاق افتاده است اما خدا را شكر نتيجه خوبي گرفتيم و به سه امتيازي كه لازم داشتيم رسيديم.


- به قهرماني در ليگ برتر اميدوار هستيد؟

ما هميشه اميدواريم و تا آخرين لحظه مي جنگيم. من قبلا هم گفتم كه 11 بازي باقيمانده و در اين 11 بازي امكان دارد هزار اتفاق بيفتد.



اما وضعيت تيم شما چيز ديگري مي گويد...
 
ببخشيد؛ وضعيت ما چه چيزي را مي گويد؟ ما اگر در تمام بازي هايمان با قدرت ظاهر شويم و خوب كار كنيم امتيازهايي كه عقب هستيم جبران مي كنيم و به جمع بالا نشينان مي رويم. من تا دقيقه 90 اميدوار هستم و مطمئن باشيد از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم كرد.
 


- بالاخره تاريخ دربي 70 تغيير كرد. نظر شما در اين باره چيست؟

به نظر من تاريخ 10 فروردين براي برگزاري دربي 70 بسيار ايده آل است. من همين موضوع را اول اعلام كردم اما برخي ها مخالفت كردند و گفتند چرا دايي به دنبال تغيير تاريخ دربي است. خدا را شكر مي كنم كه اين تاريخ تغيير كرد.
 


- براي شما چه فرقي دارد تاريخ دربي عوض شود؟

با اين شرايط بچه ها مي توانند حداقل دو روز بيشتر در كنار خانواده خود باشند و عيد خود را جشن بگيرند. اميدوار هستم كه دو تيم بازي خوبي به نمايش بگذارند و ما نيز جواب محبت هاي هوادارانمان را بدهيم.
 


- بازي روز جمعه با فولاد خوزستان را چگونه ارزيابي مي كنيد؟

خيلي بازي سختي در پيش داريم. من بازي هاي فولاد را در چند وقت اخير ديده ام آنها تيم بسيار خوبي هستند و يكدست فوتبال بازي مي كنند. بايد در خانه مراقب اين تيم باشيم. يكي از نقاط قوت فولاد حضور مجيد جلالي است اما اينها دليل نمي شود كه ما دنبال سه امتياز نباشيم. عليرغم احترامي كه براي فولاد قائل هستم چون ما مي خواهيم خودمان را به بالاي جدول نزديك كنيم قطعا به دنبال سه امتياز هستيم.
 


- آقاي دايي چرا در كنفرانس هاي مطبوعاتي شما هميشه جنجال مي شود. واقعا با خبرنگاران مشكل داريد؟

واقعا برخي ها سوال نمي كنند و دوست دارند نظرات خودشان را به سرمربي يك تيم القا كنند و براي خودشان صحبت كنند و نظر بدهند اين كار درست است؟
 

شما ديشب ديديد كه آقايان چه سؤالي از من مي پرسيدند. آن آقا نظر خودش را در قالب سوال اعلام كرد. ماشاءالله همه ديگر كارشناس شده اند. من هم به خاطر اينكه در بوشهر سوال و جواب اين آقا مشخص نبود جواب ايشان را ندادم و ديديد كه احترام لازم را هم گذاشتم.
 

برخي از شما عزيزان و خبرنگاراني كه واقعا زحمت مي كشيد تا يك سؤال را بعد از بازي از من بپرسيد متاسفانه مي خواهيد نظرتان را به من القا كنيد. من مشكلي با هيچ خبرنگاري ندارم و براي خبرنگاران احترام خاصي قائلم. سوال فني در چارچوب از من شود با كمال ميل جواب خواهم داد. مثل همين روزها مي بينيد كه در تمرين پاسخگوي شما هستم.
 

- به تازگي اس ام اس هايي عليه شما زده مي شود. نظرتان در اين باره چيست؟

مطمئن باشيد منبع و منشاء اين كار را پيدا خواهم كرد. البته معلوم است كه منشاء اين كار كجاست و همه مي دانند اما مطمئن باشيد با اين عزيزان قانوني برخورد خواهد شد. رفتار قانوني با اين عزيزان خواهيم كرد تا خودشان به اشتباهشان پي ببرند. با اين كارهاي كثيف مي خواهند ما را از هدفمان دور كنند.
 


- اين افراد با شما مشكل دارند؟

بله موقعي كه برخي آقايان نمي توانند كاري انجام دهند دست به اين كارهاي پست و كثيف مي زنند و متاسفانه متوسل به كارهايي مي شوند كه بسيار زشت و گستاخانه است. متاسفم براي چنين اشخاصي كه دنبال هدف هاي خاصي هستند و دست به اين كارها مي زنند اما آقايان بدانند من چون درست كار كرده ام هيچ ترسي از اين اتفاقات و كارها ندارم. مطمئن باشيد بساط اين اس ام اس ها را از لحاظ قانوني جمع خواهم كرد و افرادي كه اين كارها را مي كنند به مردم معرفي مي كنيم تا حساب كار دستشان بيايد.
 


- چند درصد از وقت خودتان را بابت اين حواشي مي كنيد؟

من با تمام توان در خدمت پرسپوليس هستم. هر كاري كه مي خواهند انجام دهند اما با غيرت و تعصب بيشتر و با كمك اين بچه ها كارم را انجام مي دهم. من يكبار گفتم و ده بار ديگر هم مي گويم كه براي من موفقيت پرسپوليس مهم است و هر مانعي جلوي راه ما باشد با كمك بچه ها و هواداران كنار مي زنيم. هواداران همه چيز را مي دانند.
نظرات بینندگان