arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۴۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹

کمیته ویژه مجلس: موسوي و كروبي مفسد في الارض هستند

عضو هيأت رسيدگي به غائله 25 بهمن مجلس شوراي اسلامي گفت: «براساس گزارش نهايي اين هيأت، موسوي و كروبي مفسد في الارض شناخته شده و قوه قضاييه بايد هر چه سريعتر به محاكمه اين افراد بپردازد».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
براساس گزارش نهايي هيأت رسيدگي به غائله 25 بهمن، موسوي و كروبي مفسد في الارض شناخته شده و قوه قضاييه بايد هر چه سريعتر به محاكمه اين افراد بپردازد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری انتخاب ، روح الله حسينيان نماينده تهران که عضو هيأت رسيدگي به غائله 25 بهمن نیز است، این مطل را اعلام کرد.

حسینیان گفته: «هيأت مذكور مركب از حدادعادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس، علاءالدين برجرودي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، علي شاهرخي رئيس كميسيون قضايي، ابراهيم نكونام رئيس كميسيون اصل 90 مجلس و اينجانب به عنوان رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس بود كه هيأت مذكور كميته ويژه اي را مامور رسيدگي به اين غائله كرد».

وي که این خبر را به "جام جم" گفته، افزود: «كميته ويژه مجلس جلسات مكرري را برگزار كرد كه در اين جلسات، گزارشي را تهيه و اين گزارش روز گذشته به هيأت تحويل داده شد».

رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس گفت: «گزارش كميته امروز در هيأت رسيدگي به غائله 25 بهمن طرح و به تاييد نهايي رسيد كه با امضاي اعضاي هيأت، تحويل هيأت رئيسه مجلس شد».

حسينيان با بيان اينكه در اين گزارش ريشه يابي در خصوص وقايع و نقشي كه بيگانگان از جمله آمريكا و منافقين در غائله 25 بهمن داشتند به صورت مفصل انجام شده، گفت: «همچنين در اين گزارش به زمينه سازي هاي مهدي كروبي و ميرحسين موسوي براي اغتشاشات 25 بهمن داشتند، اشاره شده و از حمايت هاي آمريكا و ضدانقلابيون در اين زمينه پرده برداشته شد».

وي با بيان اينكه هيأت مذكور در اين گزارش چند پيشنهاد را مطرح كرده،گفت: «اين پيشنهادها خطاب به قوه قضاييه، رسانه هاي مملكت و همچنين مجلس شوراي اسلامي است و در اين پيشنهادها ذكر شده كه با توجه به اينكه ميرحسين موسوي و مهدي كروبي به مقابله با نظام برخاستند، مفسد في الارض شناخته شده و بايد محاكمه و به سزاي اعمال خود برسند».

چهره شاخص اصولگرايان در مجلس با بيان اينكه در حال حاضر تصميم گرفته شد كه مهدي كروبي و ميرحسين موسوي در منزل خود ، محدود شوند و ارتباط آنها نيز كم شود،گفت: «بعيد است كه ميرحسين موسوي و كروبي ندانند كه با آمريكا، منافقين، ضدانقلابيون داخلي و خارجي و همچنين با بهائيان در حال همكاري هستند».

حسينيان گفت:«‌به عنوان يك روحاني وظيفه دارم كه به آنها نصيحت كنم حال كه دنياي خود را خراب كردند بيش از اين آخرت خود را خراب نكنند و پيش خدا بيش از اين شرمنده نشوند».
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
12
واقعه سال 78 كوي دانشگاه و 88 كهريزك پس چقدر طولاني شد؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
14
راستی قضیه پرونده معاون اول و مرتضوی و ....... چی شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
6
مجلسی که نمی تواند قانون مصوب خود را به اجرا بگذارد و عملا به هیچ انگاشته می شود .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
8
ببینید این یه بحث فلسفیه !!!!
مفسد فی الارض یعنی روی زمین ! حالا کجای زمین ؟؟؟
ما که نمی دونیم از هفته پیش اینا کجای زمینن!؟!؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
7
آقاي حسينيان شما كه جديدا نقش قاضي را هم بازي مي كنيد بفرماييد از روي " بعيد است..." چگونه به حكم فساد در ارض رسيديد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
3
واسه خودشون رحیم الغفور هستند واسه اینا شدید العقاب.
ینده خدا
|
United States of America
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
1
اخه چرا فرافکنی میکنید ؟
چرا کوی دانشگاه و مرتضوی رو نمیگید اخه ؟
فقط الان باید سه روزه جواب بدید ؟
نظرات بینندگان