arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
فرمانده انتظامي فارس:

موضوع تصادف دانشجوي شيرازی از نظر پليس عادي است

خانواده نورمحمدي يك خانواده بسيجي هستند / تصادف، تصادف است و اينكه فرد دكتر بوده يا دانشجو، نمي‌شناسد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامي فارس گفت: موضوع تصادف دانشجوي شيرازی از نظر پليس عادي است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب، سردار "علي مويدي" با اشاره به پيگيري كشته شدن دانشجوي لرستاني دانشگاه شيراز در روز يكشنبه اول اسفند، گفت: با خانواده مرحوم "نورمحمدي" ديدار داشتم و خواستند تا تبري خود را از رسانه‌هاي بيگانه اعلام كنند كه اين رسانه‌ها قصد دارند از حادثه فوت فرزندشان در تصادف روز يكشنبه در نقطه‌اي از شيراز، سوءاستفاده كنند.

وي افزود: خانواده نورمحمدي يك خانواده بسيجي هستند و اين موضوع هيچ ارتباطي با بحث فتنه ندارد و مطمئن باشند كه اين ترفند نيز همچون ترفندهاي قبلي بهره‌اي برايشان جز رسوايي نخواهد داشت و نبود پايگاه مردمي در جامعه را براي آنان نشان مي‏دهد.

مويدي ادامه داد: تصادف، تصادف است و اينكه فرد دكتر بوده يا دانشجو، نمي‌شناسد و موضوع از نظر پليس، عادي و به دور از مسائل فتنه است. زيرا ما اصلا در دو سه روز گذشته حادثه‌اي در شيراز نداشته‌ايم كه بخواهيم موضوع را به آن ربط بدهيم.

وي اضافه كرد: پس از سانحه، ماموران و كارشناسان راهنمايي و رانندگي در صحنه حضور يافته، كروكي تصادف را كشيدند و راننده و ماشين نيز حاضر است و خود راننده هم مي‏گويد كه تصادف كرده است و اگر بخواهيد از منِ رئيس پليس سوال كنيد، مي‏گويم جز اين چيز ديگري نيست.

به گزارش ايسنا، فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: سايتها ممكن است از تركيدن لاستيك خودرو هم خبرسازي كنند و ممكن است هر خبري را در اين رابطه بدهند!

وي در پاسخ به يكي از خبرنگاران كه پرسيد، عابر پياده در زيرگذر چه‌كار مي‏كرده؟ گفت: خيلي از عابران پياده را ديده‏ايم كه از زيرگذر عبور كرده‌اند و اينكه چرا ايشان رفته و از آنجا عبور كرده است، بايد رفت و از خودش پرسيد و الله اعلم. اما محل سانحه را مي‏توانيد برويد ببينيد كه دقيقا محل پاركينگ است و حدس ما اين است كه ايشان عابر بوده و آمده كه به جمعيت نخورد و از تاكسي پياده شده و نسبت به محل هم شناختي نداشته و در نهايت تصادف كرده است اما اينكه به چه دليلي آنجا رفته، معلوم نيست.

مويدي ادامه داد: افتخار داريم اعلام كنيم كه در استان فارس پس از فتنه، كوچكترين آسيب جاني و مالي به مردم وارد نشده و امسال نيز هيچ اتفاقي نداشته و اگر فراخواني هم منافقان داشته‌اند ما چيز خاصي نديده‌ايم، اگر هم چهار نفر تجمع مي‏كنند اينها تماشاچي و خودي هستند!

روابط عمومي دانشگاه شيراز نيز با صدور بيانيه‏اي درباره درگذشت اين دانشجو، گفته است:

«با کمال تاسف يکي از دانشجويان دانشگاه شيراز مقارن يکشنبه شب، يکم اسفندماه جاري، بر اثر سانحه تصادف رانندگي با خودروي پژوپارس دار فاني را وداع گفت.

"حامد نورمحمدي" دانشجوي سال دوم رشته زيست‌شناسي گرايش سلولي ملکولي، در اثر برخورد با خودروي پژوپارس در دم جان خود را از دست داد.

لازم به ذکر است، مراحل قضايي پرونده‌ي نامبرده در کلانتري يازده زند شيراز تحت بررسي است و در حال حاضر راننده خودرو مذکور در بازداشت به سر مي‌برد.
نظرات بینندگان