arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹

مطهری: نمی توانند هاشمی را حذف کنند/ انتقادی به هاشمی وارد نیست

در روزگاری که حمله به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بسیار فراگیر شده است و حتی تلویزیون اقدام به پخش شعار "مرگ بر هاشمی" می کند، دکتر علی مطهری فرزند شهید مطهری در دفاعی تمام قامت از آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: افرادی که به دننبال حذف هاشمی هستند، بدانند که نمی توانند چنین کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در روزگاری که حمله به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بسیار فراگیر شده است و حتی تلویزیون اقدام به پخش شعار "مرگ بر هاشمی" می کند، دکتر علی مطهری فرزند شهید مطهری در دفاعی تمام قامت از آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:  افرادی که به دننبال حذف هاشمی هستند، بدانند که نمی توانند چنین کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ وی با دفاع از رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت كه مواضع وي روشن است و نبايد براي وي تعيين و تكليف كرد.

علي مطهري نماينده تهران که با لیلنا گفت و گو می کرد، در پاسخ به سوالي در مورد تلاش برخي جريانات در جهت حذف هاشمي رفسنجاني اظهار كرد: اين افراد قادر به حذف هاشمي نيستند ولي اگر چنين اتفاقي رخ دهد انقلاب و نظام لطمه مي‌خورد زيرا وجود هاشمي در كنار نظام لازم است.

وي افزود: هاشمي بايد خواستار اجراي عدالت باشد و كارهاي غيرقانوني را محكوم كند كه همين كار را نيز انجام داده است.

وي در مورد برخي انتقادات نسبت به موضع‌گيري‌هاي هاشمي رفسنجاني و درخواست محمدرضا باهنر از وي براي شفافيت در موضع‌گيري‌ها تصريح كرد: هر كس خودش تصميم مي‌گيرد كه چگونه موضع‌گيري كند لذا تعيين تكليف براي ديگران درست نيست و حرف باهنر خوب نبوده است.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: موضع هاشمي روشن است و اعلام كرده كه بايد با تندروي‌ها و تخلفات با عدالت برخورد شود.

وي با تاكيد بر اينكه با عملكرد صدا و سيما در مورد هاشمي و پخش برخي شعارها عليه وي موافق نيستم اظهار كرد: اكنون اگر انتقادي است به موسوي و كروبي وارد است و به هاشمي رفسنجاني انتقادي وارد نيست.

مطهري در پاسخ به اينكه برخي مي‌گويند هاشمي از موسوي و كروبي حمايت مي‌كند گفت: ما نمي‌توانيم در نيات افراد كاوش كنيم و پيش‌داوري انجام دهيم زيرا عملكرد افراد مهم است و بايد حكم به ظاهر كنيم. زيرا نيات افراد ملاك تخلف نيست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
4
3
هر چقدر رو هم سعی کن خودت رو منطقی نشون بدی نمی تونی برای ریاست جمهوری رای بیاری مطمئن باش مردم به ماهیت اصولگرایی پی بردن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
3
1
خدایی هاشمی خیلی مظلوم است نامردانه بر علیه ایشان جوسازی میکنند افرین بر بردباری و حلم ایشان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
مظلومیت از سر رو روش میباره
کی بود اون همه آدم رو از نظام حذف کرد؟
حالا هم نوبت خودشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
1
اگر رئیس عالی ترین مجلس تمیم گیری در ایران حق اظهار نظر آزادانه و مستقل نداشته باشد چگونه می توان به انتخاب و تائید این مجلس در تعیین بالاترین شخص کشور یعنی مقام رهبری اعتماد کرد
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
نظرات بینندگان