arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹

هاشمی مصمم به شرکت در انتخابات ریاست مجلس خبرگان است

حجت الاسلام نوری شاهرودی تاكيد كرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی مصمم هستند که در انتخابات ریاست این دوره مجلس خبرگان شرکت نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ايلنا- رئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری ضمن تاكيد بر حضور آيت الله هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست مجلس خبرگان رهبري تاكيد كرد : روحیه با نشاط و شاداب و انقلابی آیت الله هاشمی با اتکا به آراء بی‌سابقه یک میلیون و هفتصدهزار نفری مردم در مجلس خبرگان و دلسوزی صادقانه برای نظام باعث شده که انتقادهای کور و مغرضانه تازه به دوران رسیده‌ها همانند کوبیدن اب در هاون شود.

حجت الاسلام نوری شاهرودی تاكيد كرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی مصمم هستند که در انتخابات ریاست این دوره مجلس خبرگان شرکت نمایند.

وی با اشاره به اقدام خلاف تقوی و اخلاق برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌ها گفت: منش و‌ روش رئیس مجلس خبرگان رهبری خدمت و ادای تکلیف نسبت به انقلاب اسلامی در هر سنگر و جایگاه است،بنابراین عدم حضور و فاصله گرفتن و عقب نشینی در قاموس فردی که خود از پدید آورندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی است معنا و مفهومی ندارد.

وي ادامه داد : من مطمئن هستم که جنگ روانی و تخریب‌های دوره‌ای و جریان سازی و تهمت‌ها و اکاذیب در اندیشه و افکار فقهای مجلس خبرگان رهبری هم نه تنها تا بحال هیچ اثری نداشته، بلکه به اذعان برخی از آنان این حجم خبرهای منفی و تخریب قطعا اثری معکوس خواهد شد.

رئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری تصريح كرد: روحیه با نشاط و شاداب و انقلابی آیت الله هاشمی با اتکا به آراء بی‌سابقه یک میلیون و هفتصدهزار نفری مردم در مجلس خبرگان و دلسوزی صادقانه برای نظام باعث شده که انتقادهای کور و مغرضانه تازه به دوران رسیده ها همانند کوبیدن اب در هاون شود.

نوری شاهرودی با مضحک و بی اثر خواندن شایعاتی مربوط به روابط آیت الله هاشمی با رهبر معظم انقلاب گفت: هر چند اختلاف نظر در موضوعات مسئله‌ای طبیعی و موجب رشد و تعالی است ولی من بارها از ایشان شنیده‌ام که امروز هم هیچ شخصیتی بهتر از آیت الله خامنه‌ای برای رهبری نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد.

وی در پایان اعلام كرد که شرکت حضور آیت الله هاشمی در این دوره از انتخابات ریاست مجلس خبرگان قطعی و فقهای محترم مجلس خبرگان به این نکته توجه خواهند داشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
هاشمی قبول کن رودست خوردی!
حذف شدی
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
اگر هاشمی مجددا انتخاب شود. نشانه بی توجهی به افکار عمومی جامعه و باعث دلسردی و دلخوری ملت است. خود من در مجلس خبرگان بنا به ملاحظاتی به هاشمی رای دادم. اما مواضع هاشمی از نظر من خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است. توجیه کردن و مصلحت تراشیدن هم اندازه ایی دارد. دیگر حاضر نیستم مسخره این بازی ها باشم. آقای هاشمی شما با این خانواده و این مواضع خائنانه که گرفتید خودتون رو برملا کردید. و از نظر من همه اعتبار انقلابی شما از بین رفته و از نظر سیاسی تمام شده هستید.
نظرات بینندگان