arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹

حمله تازه داود احمدی نژاد به مشایی

بعضی از اعضای انجمن حجتیه که اکنون به "راه حقیقت " تغییر نام داده‌اند، جریان فتنه آینده را خلق می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری فارس به نقل از داود احمدی نژاد نوشت:

*بعضی از اعضای انجمن حجتیه که اکنون به "راه حقیقت " تغییر نام داده‌اند، جریان فتنه آینده را خلق می‌کنند

* این جریان در صدد این است که کشور را دچار تزلزل کرده و با افراد مبتذل ارتباط برقرار کند.

* ما انقلاب کردیم که به مرد و زن مؤمن امکانات برسد نه اراذل و اوباش؛ ما خواستیم که خدا را در چهره مؤمنان ببینیم ولی اکنون باید عکس آن را دید.

*عده ای گفتند که رسول‌الله ایرانی است؛ ‌اگر پیامبر اسلام(ص) ایرانی باشد، ‌چه مشکلی از مسلمانان حل می‌کند؛ به جز اینکه مشکل را می‌افزاید و همبستگی را دچار چالش و تفرقه می‌کند.

*آنها برای ایجاد انحراف در جهان می‌گویند ما در راستای فرهنگ کوروش که دنیا را فتح کرده، می‌خواهیم دنیا را فتح کنیم؛ این در صورتی است که پس از گذشت 32 سال از پیروزی جمهوری اسلامی که نظام قوام گرفته است، باید هر کسی در جایگاه خود صحبت کند و اگر قرار باشد در مورد مکتب صحبت شود، باید ولایت در مورد آن صحبت کند.

*در خصوص احکام الهی حوزویان باید صحبت کنند نه اینکه فردی که چیزی نمی‌فهمد، بگوید موسیقی حرام نیست،‌ البته مجتهد نیز باید حدود احکام الهی را از دین استخراج کرده‌ باشد.

*تا زمانی که سرباز ولایت باشیم، فتنه‌ها خنثی می‌شود و مردم اطاعت از ولی را در طول 32 سال گذشته نشان داده‌اند. یکی از دلایل صحت این موضوع رأی چند میلیونی مردم به فردی بود که پس از سخنرانی ولایت این رأی به 500 هزار نفر کاهش پیدا کرد و این 500 هزار نفر که به خیابان‌ها آمده بودند نیز پس از خطبه‌های رهبری در نماز جمعه به 5 هزار نفر کاهش پیدا کرد.

نظرات بینندگان