arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۱ - ۰۵ اسفند ۱۳۸۹

جمهوری اسلامی: لحن تمسخرآمیز احمدی نژاد با نمایندگان

روزنامه جمهوری اسلامی ، در شماره ی امروز خود، لحن احمدی نژاد خطاب به نمایندگان مجلس در ماجرای تقدیم لایحه را تمسخر آمیز خواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه جمهوری اسلامی ، در شماره ی امروز خود، لحن احمدی نژاد خطاب به نمایندگان مجلس در ماجرای تقدیم لایحه را تمسخر آمیز خواند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ این روزنامه نوشت: سرانجام پس از تاخيري بي سابقه يعني در حدود سه ماه، لايحه بودجه سال آينده به مجلس شوراي اسلامي تقديم شد. اين تاخير، صرفنظر از علل و اهداف پشت پرده، مدتهاست نمايندگان مجلس را به اين نتيجه رسانده كه بررسي و تصويب بودجه سال 90 در مدت زمان اندك باقي مانده از سال جاري، تقريباً ناممكن خواهد بود و اگر هم تصويب شود، فاقد جنبه‌هاي كارشناسي و دقت‌هاي لازم و متعهدانه بوده و تقريباً نشاندهنده تمكين مجلس از دولت و قرار گرفتن نمايندگان در مقابل عمل انجام شده است.

جمهوری اسلامی اضافه کرد: اين وضعيت آنگاه هيجان انگيزتر مي‌نمايد كه به دفاعيات رئيس‌جمهور از لايحه بودجه به هنگام ارائه آن به مجلس نيز نظر بيفكنيم كه با لحن طنزگونه و تمسخرآميزي خطاب به نمايندگان گفت: "بودجه عالي سال 90 توي جيب هم جا مي‌گيرد... آقايان زودتر تصويبش كنيد تا بتوانيد تعطيلات نوروز را در كنار خانواده تان باشيد!"

در ادامه ی مطلب آمده است: معناي صريح اين سخن آنست كه لايحه بودجه عمداً با تاخير به مجلس ارائه شده تا با فوريت، همانگونه كه تامين كننده نظرات تنظيم كنندگان بودجه بوده به تصويب برسد و سپس همچون سنت سالهاي اخير، خارج از نظارت مجلس اجرا شود.
نظرات بینندگان