arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۸۹

یک شب عیاشی آقازاده، 1 میلیون دلار!

سیف الاسلام قذافی- فرزند دوم كلنل- در سال ۲۰۰۹، زمانی كه در یكی از جزایر كارائیب به سر می‌برد، به خواننده زنی – ماریا كری- برای اجرای ۴ آواز مبلغ ۱ میلیون دلار پرداخته است. / این اسناد همچنین نشان می‌دهند كه سرهنگ قذافی یكی از شیفتگان مسابقات اسب دوانی می‌باشد و به رقص فلامنكو نیز علاقه‌مند است. در حال حاضر او همیشه با پرستار اكراینی خود – كه سابقا فاحشه بوده است- در هر جا حاضر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسناد منتشر شده ویكی لیكس از زندگی تجملاتی و پر زرق و برق خانواده سرهنگ قذافی، پرده برداشتند.

به گزارش فردا به نقل از وب سایت ایندیا تودی، بر اساس این اسناد سیف الاسلام قذافی- فرزند دوم كلنل- در سال ۲۰۰۹، زمانی كه در یكی از جزایر كارائیب به سر می‌برد، به خواننده زنی – ماریا كری- برای اجرای ۴ آواز مبلغ ۱ میلیون دلار پرداخته است.

این اسناد همچنین آشكار كردند كه خانواده قذافی درآمد كلانی از شركت‌های نفتی لیبی- كه از قضا ملی نیز هستند- به جیب خود سرازیر می‌كنند. یكی از اسنادی كه تاریخ آن متعلق به سال ۲۰۰۶، می‌باشد نشان می‌دهد «تمام فرزندان قذافی و وفاداران به او درآمد‌های كلانی از شركت ملی نفت لیبی به جیب می‌زنند».

سیف این جشن را در سال ۲۰۰۹- یك روز پس از آغاز سال نو میلادی- در یكی از هتل‌های جزایر كارائیب برگزار كرد. با انتشار این خبر، سیف آن را تكذیب كرد و اعلام كرد كه برادر بزرگ‌تر او- معتصم، كه هم اكنون در رئیس دستگاه اطلاعات قذافی است- دست به این اقدام زده است. این انكار اوضاع را بد‌تر كرد و فسادهای مالی معتصم را نیز آشكار ساخت.

معتصم عنوان كرد كه این جشنی با این مشخصات را برگزار كرده اما این خواننده معروف در جشن او حضور نداشته بلكه شخص دیگری حضور داشته است. اسناد ویكی لیكس همچنین مشخص كردند «معتصم در سال ۲۰۰۸ مبلغ ۲. ۱ میلیارد دلار برای را تشكیل گروه خود از شركت ملی نفت لیبی درخواست كرده است.»

این اسناد همچنین نشان می‌دهند كه سرهنگ قذافی یكی از شیفتگان مسابقات اسب دوانی می‌باشد و به رقص فلامنكو نیز علاقه‌مند است. در حال حاضر او همیشه با پرستار اكراینی خود – كه سابقا فاحشه بوده است- در هر جا حاضر می‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
اصلا" این آقازاده ها خیلی پر هزینه هستند هم برای ملت هم برای پدر
نظرات بینندگان