arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

هيات نفتي ايران عازم سنگاپور شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 برخي از مسئولان ارشد نفتي ايران به‌منظور مذاکره با مقامات نفتي سنگاپور به اين کشور سفر کردند.

به گزارش فارس اخيرا برخي از مسئولان ارشد نفتي ايران به‌منظور مذاکره با مقامات صنعت نفت سنگاپور به اين کشور سفر کرده اند.

مدير امور بين‌الملل شرکت ملي نفت اخيرا گفته بود ايران اين روزها يعني همزمان با مذاکرات سياسي به محل رفت و آمد مشتريان و مديران پالايشگاه‌هاي نفت در نقاط مختلف جهان تبديل شده است به طوري‌که در طول چند روز گذشته مذاکرات جديدي با مسئولان چند پالايشگاه مهم نفت جهان انجام شده است.

بر اين اساس پس از آغاز مذاکرات فروش نفت ايران به آفريقاي جنوبي، چند پالايشگاه نفت از هند، پاکستان، سريلانکا، چين و برخي از کشورهاي اروپايي هم مشتري نفت ايران شده اند.

سيد محسن قمصري اخيرا به برخي از رسانه ها اعلام کرده بود در صورت دستيابي به توافق جامع هسته‌اي و لغو تحريم‌هاي بين‌المللي امکان بازگرداندن بشکه‌هاي نفت صادراتي ايران به بازار جهاني وجود دارد.

اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه افزايش حجم فروش و صادرات نفت ايران در گرو لغو کامل تحريم و برداشتن فشار از روي مشتريان نفتي کشور است، از اين رو برنامه‌هاي ويزه و خاصي براي افزايش صادرات نفت در دستور کار شرکت ملي نفت ايران قرار گرفته است.

از طرف ديگر وزير نفت نيز در آخرين نشست خبري خود اعلام کرده بود روش فروش نفت ايران تغيير خواهد کرد وبه دنبال افزايش صادرات فراورده هاي نفتي خواهيم بود.
نظرات بینندگان