arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

طنين شعار «تراختور، تراختور» در مراسم استقبال از رئيس‌جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علاقه‌مندي به تراکتور در مراسم استقبال از رئيس‌جمهور به اوج خود رسيد و شعار «تراختور تراختور» ورزشگاه تختي تبريز را فراگرفت.

استقبال کنندگان از رئيس جمهور در ورزشگاه تختي تبريز شعار تراختور تراختور به اوج خود رسيد. رئيس جمهور بعد از رسيدن به ميدان ساعت مورد استقبال مردم تجمع‌کننده در اين مکان قرار گرفت که اين استقبال با نکات جالب توجهي همراه است.

در مسير استقبال که از ميدان ساعت به سمت باغشمال و محل استاديوم تختي صورت مي‌گيرد معدودي از افراد شعار «صل علي محمد ياور رهبر آمد» سر داده اما اغلب حاضران مطالبه تيم محبوب خود، تراکتورسازي را از رئيس‌جمهور دارند. اين افراد در اقدامي جالب توجه به صورت متوالي شعار تراختور تراختور سردادند که در نوع خود قابل تامل است.

علاقه‌مندان به تيم فوتبال تراکتورسازي نيز اين مراسم استقبال را رونق داده و در محل ميدان باغشمال و ورودي استاديوم تختي، شيپور نواخته و تيم محبوب خود را تشويق مي‌کنند. عده‌اي ديگر در مسير استقبال مردمي از رئيس جمهور نيز اقدام به پخش پوستر و گل به حاضران مي‌کنند و همچنين صندوق‌نامه‌هاي مردمي براي ارتباط با رئيس‌جمهور در محل ميدان باغشمال نصب شده است.

کارگران شرکت بلبرينگ‌سازي تبريز نيز با حضور در مراسم استقبال روحاني، با در دست داشتن نوشته‌اي روي پلاکارد که با عنوان «به داد کارگران بلبرينگ‌سازي برسيد» است، اعتراض خود نسبت به وضعيت کار خود را به گوش رئيس‌جمهور مي‌رسانند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان