arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴

کشته شدن ۴۰ تروریست در حلب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه علیه مقر یکی از گروه‌های مسلح تروریستی در شرق حلب، کشته شدن دست‌کم 40 تروریست را درپی داشت.

به گزارش فارس در دمشق، گلوله باران یکی از مقرهای گروه‌های تروریستی در کوی «الشعار»، در شرق شهر حلب که در کنترل گروه‌های مسلح قرار دارد، کشته شدن 40 تروریست مسلح را درپی داشت.

براساس گزارش‌های رسیده از شهر حلب، در این عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه دست‌کم 40 تروریست مسلح کشته شدند که در میان آنها 3 سرکرده این گروه‌ها به چشم می‌خورد.

«عبدالکریم العبد»، ملقب به «ابو فوز»، سرکرده این گروه و «محمد العیسی» ملقب به «ابو محمود جبلی» یکی از سرکرده‌های ارشد آن از جمله سرکردگان کشته شده در این عملیات هستند.

این گزارش‌ها تاکید می‌کنند که احتمال بسیاری وجود دارد که شمار کشته‌های این عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه به دلیل جراحات خطرناک وارده به آنها افزایش یابد.

این عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی موسوم به «جبهه الشامیه» هستند. جبهه الشامیه دسامبر گذشته در حلب بواسطه گروه‌های تروریستی مسلحی مانند جیش المجاهدین، جبهه اسلامی، جنبش نور الدین زنکی و جبهه الاصاله و التنمیه تشکیل شد.

آنچه بر شدت این حمله نیروی هوایی ارتش سوریه افزود، منفجر شدن تسلیحات نظامی و بمب‌هایی بود که در انبار موجود داخل این کتیبه وجود داشت.
نظرات بینندگان