arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴

تلاش پرسپولیسی‌ها برای سفر به عربستان با پرواز‌اختصاصی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پرواز اختصاصی جهت سفر سرخپوشان به عربستان منتظر اعلام برنده مزایده چهارم فروش این باشگاه هستند.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرده به هر شکلی که هست شرایط را برای پرواز اختصاصی این تیم به عربستان فراهم کنند.

کادر فنی پرسپولیس به شکلی برای بازی برگشت تیم خود با الهلال برنامه‌ریزی کرده‌اند که طی روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه سه جلسه تمرین تاکتیکی مفید داشته باشند و از این‌رو سفر پرسپولیسی‌ها به عربستان باید در کمترین زمان انجام شود تا خستگی برای بازیکنان این تیم نداشته باشد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس برای فراهم کردن پرواز چارتر با مشکل مالی مواجه است.

چه بسا اگر برنده مزایده چهارم خرید باشگاه پرسپولیس مشخص شده بود، فراهم کردن پرواز چارتر برای مسئولان این باشگاه هیچ مشکلی به همراه نداشت اما امکان دارد اعلام برنده مزایده تا روز یکشنبه به طول بیانجامد.

در هر صورت مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظرند هر چه زودتر برنده مزایده چهارم فروش این باشگاه از سوی سازمان خصوصی‌سازی اعلام شود تا برای گرفتن پرواز اختصاصی از آنها کمک مالی بگیرند.
نظرات بینندگان