arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴

عابديني: وزير با واگذاري پرسپوليس موافق است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ورزش سه: مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس گفت: وزير ورزش با واگذاري پرسپوليس به بخش خصوصي موافق است و بعيد است دو وزير ديگر کميته واگذاري با اين مسئله مخالفت کنند.

امير عابديني در مورد وضعيت واگذاري پرسپوليس در مزايده چهارم گفت: روز چهارشنبه سهامداران عمده شرکت استيل‌آذين ايرانيان با علي اشرف پوري‌حسيني رئيس سازمان خصوصي‌سازي جلسه داشتند. در اين جلسه من هم حضور داشتم و آنها دفاتر شرکت را مورد بررسي قرار دادند و نسخه‌اي هم براي خودشان برداشتند.پوري‌حسيني از سهامداران عمده خواست که چک‌هايي که بابت واگذاري پرسپوليس صادر مي‌شود برگشت نخورد که سهامداران هم گفتند ما حتي مي‌توانيم زودتر از موعدهايي که پيش‌بيني شده هم پول پرداخت کنيم.

وي در مورد اينکه در اين جلسه کريم باقري،‌علي کريمي و مجتبي محرمي هم که از سهامداران اين شرکت هستند در جلسه بودند يا نه گفت: خير. فقط سهامداران عمده که بيش از 20 درصد از سهام شرکت را در اختيار دارند در جلسه با رئيس سازمان خصوصي‌سازي حضور داشتند. ايرادهايي هم که در گذشته به شرکت وارد شده بود برطرف شده و هيچ مشکلي وجود ندارد.

عابديني در مورد اينکه امکان واگذاري پرسپوليس به يک شرکت خودروسازي وجود دارد يا نه گفت: طبق اطلاع من وزير ورزش هم به اين نتيجه رسيده که پرسپوليس به بخش خصوصي واگذار شود. البته از نظر دو وزير ديگر عضو هيات واگذاري خبر ندارم اما وقتي وزير ورزش موافق باشد بعيد است دو وزير ديگر با اين انتقال مخالفت کنند.

وي افزود: از سويي ديگر شنيده‌ام که يکي از مسئولان نامه‌اي براي واگذاري پرسپوليس و استقلال به خودروسازان نوشته که اين نامه معنايش دور زدن قانون است و بعيد است پرسپوليس به سايپا داده شود زيرا قانون دور خورده مي‌شود.

عابديني در مورد اينکه جلسه با پوري‌حسيني به معناي واگذاري پرسپوليس به شرکت استيل‌آذين است گفت: ظاهرا سنت اين است که وقتي شرکتي برنده مزايده است با سهامداران آنها جلسه برگزار مي‌کنند.
نظرات بینندگان