arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴

واکنش سپاهان به اعزام مأمور ويژه به تبريز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ورزش 3: در شرايطي که يک هفته از حوادث رخ داده در روز آخر ليگ برتر مي‌گذرد هر روز اخبار و شايعات جديدي پيرامون اين ماجرا منتشر مي‌شود.

بخشي از اين اخبار که در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌شود به نظر گمراه کننده مي‌آيند، اما يک خبر مبني بر حضور يک فرد متخص به جنگ‌هاي رواني به تبريز و اعلام نتيجه گمراه‌کننده در ميان تماشاگران بيش از بقيه جلب نظر کرده است. تا جايي که حتي اين فرد در گفتگويي موضوع عمليات رواني روي سکوهاي يادگار امام (ره) را به خود نسبت داده است.

مهرزاد خليليان، مديرعامل سپاهان فردي است که نامش به زبان اين فرد آمده است و او مدعي است از سوي سپاهاني‌ها به تبريز فرستاده شده تا در صورت لزوم اقداماتي براي جنگ رواني با تبريزي‌ها را انجام دهد اما مديرعامل سپاهان در گفتگو با "ورزش سه"، با تعجب و حيرت اين اخبار را تکذيب مي‌کند و مي‌گويد: بنده استاد دانشگاه نيستم که بخواهم شاگردي داشته باشم. شما خودتان عاقل هستيد و مي‌توانيد تشخيص بدهيد. يک هفته از قهرماني سپاهان گذشته و اين حرف‌ها تمامي ندارد. اما دوستان بدانند که ليگ به اتمام رسيده و چيزي هم روي زمين باقي نمانده است. ما هم داريم خودمان را مهياي فصلي بهتر و حضور قدرتمند در آسيا مي‌کنيم. از شما هم خواهش مي‌کنيم به اين شايعات بي‌اساس دامن نزنيد.

وي در ادامه گفت: اين شايعات يک جوک مسخره و مضحک است و در يکي دو رسانه به من کنايه زده بودند اما ما باور داريم که اگر ببازيم ياد مي‌گيريم. ما فرق بين شکست و باخت را فهميديم، ما شکست نمي‌خورديم، مي‌باختيم، فوتبال برد و باخت دارد.

مديرعامل سپاهان در ادامه با انتقاد از اظهارنظرهاي اخير گفت: ما نبايد به شعور مردم توهين کنيم. باشگاهي که مربي‌اش شخصي است به نام فرکي جايگاهش قهرماني است. برخي همکاران در صدا و سيما فضاسازي کردند. گفتند سپاهان ديگر جام نگيرد تا ديگران بگيرند. مگر در دووميداني مي توانيم بگوييم " تندتر ندو؟"

خليليان در پايان با اعلام برنامه‌هاي اين باشگاه افزود: مي‌توانيم موفقيت‌هاي سپاهان را ادامه بدهيم. اي اف سي ما را به عنوان يکي از بهترين باشگاههاي آسيا انتخاب کرده است ما کارگروه داريم، شاخصه و مولفه داريم و کاملاً سازماندهي شده هستيم ما فقط به فوتبال نگاه نمي‌کنيم و همه جنبه هاي ورزش را در نظر گرفته ايم. نبايد اسطوره کشي کنيم، راه موفقيت برنامه داشتن و هدف گذاري است، يکي از برنامه هاي ما قهرماني در آسياست. انگيزه هاي ما و تمرين کردن براي قهرماني از مهم ترين عوامل موفقيت ما بود. برخي مي گويند چقدر هزينه کرديم من به شما قول مي دهم ما نسبت به تيم هايي که حتي سقوط کردند کمتر هزينه کرديم.
نظرات بینندگان