arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴

رکورد تولید در سایت اسکندریه عراق شکسته شد

باحضور تیمی متشکل از مهندسین و تکنسین های فنی سایپا جهت آموزش و انتقال تجربه در سایت اسکندریه عراق، روند تولید در این سایت علی رغم مشکلات سیاسی و داخلی در کشور عراق، در سال94 به ثبات نسبی رسیده و به بالاترین میزان تولید در چند سال گذشته به صورت CKD رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش سایپا نیوز: در اردیبهشت ماه 94 با تلاش و همت همکاران مستقر  در سایت اسکندریه عراق، تولید 65 دستگاه در روز به تثبیت رسید و در 21 اردیبهشت 94  با تولید 80 دستگاه خودرو، رکورد تولید در این سایت تولیدی شکسته شد.

شرکت سایپا با به کارگیری تجربیات سایر بازارهای صادراتی و شناخت دقیق مزیت های رقابتی محصولات خود در بازار عراق از ابتدای ورود به این بازار، راه اندازی و گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود در بازار عراق و ارائه خدمات رقابتی را سرلوحه فعالیت های خود قرارداد.

یکی از مهم ترین برنامه های بلند مدت سایپا، صادرات است که خوشبختانه در حال حاضر با انتقال دانش و تجربه ای که توسط متخصصین شرکت سایپا در سایت اسکندریه صورت گرفته است، علاوه بر تولید و مونتاژ خودرو به صورت CKD و SKD در سایت اسکندریه عراق، فرصت مناسبی جهت افزایش تولیدات صادراتی گروه خودرو سازی سایپا و کسب سهم بیشتری از بازار های منطقه فراهم شده است.
نظرات بینندگان