arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴

روحاني سه‌شنبه به شهريار، قدس و ملارد سفر مي‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 استاندار تهران از سفر رئيس‌جمهور و تعدادي از وزرا در روز سه‌شنبه پنجم خردادماه به شهرستان‌هاي شهريار، قدس و ملارد خبر داد.

سيدحسين هاشمي استاندار تهران امروز ظهر طي نشست خبري که به منظور سفر رئيس‌جمهور به سه شهرستان شهريار و قدس و ملارد برگزار شد، اظهار داشت: رئيس‌جمهور و تعدادي از وزرا طي سفري يک روزه روز سه‌شنبه هفته جاري (5 خردادماه) به سه شهرستان شهريار، قدس و ملارد سفر خواهند کرد.

وي با بيان اينکه اين سفر از ساعت 8 صبح و براي استقبال از رئيس جمهور آغاز مي‌شود،‌ افزود: روحاني در جريان اين سفر با حضور در ورزشگاه شهيد ثمري شهرستان ملارد با مردم اين سه شهرستان ديدار عمومي خواهد داشت و به سخنراني مي‌پردازد.

استاندار تهران با اشاره به برکات سفر هيأت دولت به شهرستان‌هاي استان تهران تصريح کرد: آشنايي نزديک رئيس‌جمهور با پتانسيل‌ها و مشکلات شهرستان‌ها و ديدار نزديک با مردم و همچنين تصميم‌گيري بر سر پروژه‌هاي عمراني حساس و مهم از اساسي‌ترين توفيقاتي خواهد بود که در جريان سفر کسب مي‌شود.

هاشمي خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه‌اي با حضور رئيس‌جمهور و اکثر اعضاي هيأت دولت برگزار شد که بنده نيز در آن جلسه حضور داشتم و مسائل مهم استان تهران مطرح و پيرامون آن تصميم‌گيري شد.

وي تأکيد کرد: يکي از ويژگي‌هاي اين جلسه تأکيد ويژه رئيس‌جمهور بر پيگيري مصوبات و مسائل مربوط به مردم به طور شهرستاني بود که اين موضوع فرصت بي‌نظيري است که مسائل و پتانسيل‌ها و مشکلات شهرستان‌هاي استان تهران به طور ويژه مورد بررسي قرار بگيرند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در جريان سفر رئيس‌جمهور و اعضاي هيأت دولت به سه شهرستان شهريار، قدس و ملارد بازار ايراني اسلامي شهر جديد انديشه افتتاح و احتمالا با حضور رئيس‌جمهور از يکي از بخش‌هاي توليدي در صنعت کشاورزي بازديد خواهند داشت.

هاشمي بيان کرد: رئيس‌جمهور در برنامه‌هاي پاياني خود با حضور در شهرستان قدس با مسئولان استان و شهرستان، ائمه‌جمعه ديدار خواهد داشت و همچنين در آخرين برنامه خود با اصحاب رسانه نشست خبري دارد.

وي با بيان اينکه مردم مي‌توانند از طريق سامانه تلفني 111 پيشنهادات، مشکلات و مسائل مربوط به خود را با نهاد رياست جمهوري و با دولت در ميان بگذارند، گفت: سامانه 111 در جريان اين سفر ايجاد خواهد شد و از فردا کار خود را آغاز مي کند تا مردم بتوانند مشکلات و انتقادات و پيشنهادات خود را مطرح کنند.

وي همچنين تصريح کرد: سفرهاي رئيس‌جمهور به شهرستان‌هاي استان تهران طي پنج مرحله انجام خواهد شد که اين سفر اولين سفر شهرستاني رئيس‌جمهور به شهرستان‌هاي استان تهران خواهد بود.

استاندار تهران در پاسخ به اين سوال که آيا در جريان سفر رئيس‌جمهور مدارس تعطيل خواهند شد يا خير، گفت: در جريان سفر رئيس‌جمهور هيچ مدرسه‌اي تعطيل نخواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به انتشار برخي اخبار مبني بر معرفي شما به عنوان وزير صنعت، معدن و تجارت و اينکه آيا شما برنامه‌اي در همين راستا به رئيس‌جمهور ارائه کرده‌ايد يا خير، اظهار داشت: بنده استاندار تهران هستم ولاغير.
منبع: فارس
نظرات بینندگان