arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴

درخواست عجيب مديرعامل سابق تراکتورسازي از رئيس‌جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل سابق تيم تراکتورسازي تبريز معتقد است از طرف رئيس جمهور به اين تيم کمکي 5 ميلياردي شود تا جبران مافات شود و تراکتورسازي در بين مدعيان قرار گيرد.

به گزارش ورزش سه، محمدحسين جعفري در رابطه با اتفاقات بازي تيم هاي تراکتورسازي و نفت و حواشي پيرامون آن گفت:

احساسات تبريزي ها جريحه دار شد
بهرحال فوتبال همين است و همين حساسيت ها باعث زيبايي فوتبال مي شود، البته اتفاقات پاياني بازي اين دو تيم اتفاقات نادري بود که شايد ديگر نمونه آن را نبينيم. اتفاقات ناخوشايندي که باعث جريحه دار شدن احساسات تبريزي ها شد. تبريزي ها مي خواستند يک بازي جوانمردانه و پاک ببينند و از آن لذت ببرند و اتفاقا براي شيرين تر کردن قهرماني تراکتورسازان، صدهزار نفر به ورزشگاه آمدند، اما متاسفانه ديديم که آن گونه شد.

قبلا هم شرايط مشابه اي پيش آمده بود
طبعا شرايط مختلفي که مي توانست در اين بازي باعث به وجود آمدن اينچنين قضايايي بشود مورد بررسي قرار نگرفته بود، چرا که اگر تمام جوانب برگزاري اين بازي مورد بررسي قرار مي گرفت هرگز اين اتفاقات به وجود نمي آمد. يکبار ديگر هم در بازي ما در مقابل استقلال، در سالي که آقاي قلعه نويي مربي ما بود اتفاقاتي در بازي افتاد که باعث عصبانيت طرفداران تراکتورسازي شده بود، يادم مي آيد که آن بازي را آقاي ترکي قضاوت مي کرد، هرچه بود با تساوي در آن بازي ما قهرماني را از دست داديم اما سعي کرديم با مديريتي که انجام مي دهيم مانع از ايجاد واکنش هاي احتمالي تماشاگران اين تيم شويم.

گاهي اتفاقي مي افتد که نمي شود جمع کرد
در اين بازي معتقدم به صورت آني اتفاقاتي افتاد که کسي نتوانست آن را جمع کند، نکته ديگر اينکه، بحث مديريت ورزشگاه، يک مسئله چند مدريريتي است، هيات فوتبال، وزارت ورزش، مسئولين امنيتي، سازمان ليگ، هواداران و سازماندهي آنها و ... افراد و مسئولين و ارگان هايي هستند که مي خواهند ورزشگاه را براي انجام يک بازي مهم آماده کنند، اما وقتي يک اتفاق غيرمترقبه اي اينگونه به وجود مي آيد که هيچ کسي نمي تواند آن را مديريت کند .

اميدوارم نتيجه بررسي ها اعلام شود
متاسفانه گاهي وقت ها و بعد از اتفاقي، حرف هايي مي شنويم که ممکن باعث آزارمان شود، در حال حاضر هم با توجه به اتفاقاتي که پيش آمد، هرروز پرونده اي از تبعات اين جريان رو مي شنويم که اميدوارم نتيجه تحقيقات بيان شود و خيال همه تبريزي ها راحت شود. اميدوارم هرچه سريعتر نتايج در اين مورد اعلام شود تا شايعات مختلف بيشتر از اين جو فوتبال ما را خراب نکند.

فغاني بازي را مديريت نکرد
همه ما بالاخره يک روزي اشتباه مي کنيم، آقاي فغاني هم به عنوان داور بازي مي توانست اشتباه کند اما ايشان به عنوان بهترين داور حال حاضر ايران و کسي که فينال جام ملت هاي آسيا را سوت زده است چطور دو اشتباه فاحش در ديداري به اين حساسيت انجام مي دهد. مي توان گفت ايشان اصلا اين بازي را مديريت نکرد و سوت هايش به ضرر ميزبان اين بازي بود، دو اشتباه تاثيرگذار و سونوشت ساز در چنين ديداري، اتفاقي ساده اي نيست و به راحتي نمي توان از کنارش گذشت.

تراکتورسازي نبايد مساوي مي کرد
البته اين ايراد هم به تيم تراکتورسازي وارد است که چطور در چنين بازي مهمي، نمي تواند از برتري خود محافظت کند و بازي به تساوي کشيده مي شود، بنده در حوزه فني صاحب نظر نيستم اما فکر مي کنم نبايد تيمي در اين شرايط به راحتي بازي برده را مساوي کند.

خواست مردم آذربايجان بود که اين جريان به نتيجه برسد
اتفاقات اين ماجرا را سياسيون مديريت نکردند بلکه خواست مردم تبريز و آذربايجاني ها بود که اين جريان به نتيجه برسد، مردم آذربايجان خواستند که رئيس جمهور آمد و براي حل اين موضوعات پيش قدم شد و ما هم از مسئولين محترم خواستيم اين جريان را پيگيري کنند و آن را به نتيجه برسانند.

رئيس جمهور به اين تيم کمک 5 ميلياردي کند تا در بين مدعيان قرار گيرد
براي مردم تبريز اين مهم نبود که جام به تبريز نيامد، مهم اين بود که اين اتفاقات افتاد و احساسات آنها جريحه دار شد، حالا از بعضي از مسئولين هم صحبت هايي مي شنويم که کاملا مشخص است براي مشمول زمان کردن اين قضايا عنوان مي شود و هيچ چيز ديگري در پي ندارد.

زماني که آقاي رئيس جمهور به تبريز آمدند به آقاي استاندار گفتم که به ايشان بگويد براي جبران عملي اين موضوع از طرف رئيس جمهور به تراکتورسازي براي يارگيري سال آينده علاوه بر بودجه ساليانه آن، کمک 5 ميلياردي شود تا جبران مافات بشود و اين تيم که در بين مدعيان قرار داشت، سال آينده نيز بتواند يکي از تيم هاي در کورس قهرماني باشد، حالا بنده نمي دانم که استاندار اين درخواست را مطرح کردند يا خير.
نظرات بینندگان