arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۸۹

شکست تيم فوتسال نصف جهان برابر قهرمان جهان

دومين مسابقه دوستانه تيم ملي فوتسال برزيل دراصفهان با پيرزوي صفر-8 اين تيم در مقابل تيم منتخب اصفهان به پايان رسيد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دومين مسابقه دوستانه تيم ملي فوتسال برزيل دراصفهان با پيرزوي صفر-8 اين تيم در مقابل تيم منتخب اصفهان به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا، در اين ديدار که در سالن چهار هزار نفري پيروزي اصفهان برگزار شد بازيکنان جوان و جوياي نام اصفهان تنها توانستند در مقابل نيمي از حملات بي شمار برترين تيم ملي فوتسال جهان مقاومت کنند و از سوي ديگر، اعتماد به نفس لازم براي حمله با اطمينان به سمت دروازه برزيل را نداشتند.

در نيمه اول ابتدا جفرسون رود ريگوئز از روي يک ضربه ايستگاهي در دقيقه 7 موفق به گشودن دروازه تيم اصفهان شد و يک دقيقه بعد نيز گل دوم خود و برزيل را به ثمر رساند.

ديگر گلهاي برزيل را درنيمه اول موريلا ساد باز هم از روي ضربه ايستگاهي در دقيقه 11، رافائل ليرا در دقيقه 12 و ايگور رافائل در آخرين ثانيه هاي نيمه نخست به ثمر رساند تا برزيل 0-5 نيمه اول را به سود خود خاتمه دهد.

اين درحالي است که در نيمه اول حملات زيادي تيم برزيل را سيد حسين حسيني دروازه بان اصفهان دفع کرد و چند موقعيت خوب نيز توسط طيبي، جابري و سلطاني از بين رفت.

در بين دو نيمه نيز از "احمد باغبانباشي" ملي پوش فوتسال اصفهان و بازيکن دهه هفتاد سپاهان که 3 دوره کاپيتان تيم ملي فوتسال نيز بود با اهداء لوح، ياد بود و تاج گل از سوي هيئت فوتبال استان و نيز باشگاه هاي فوتبال و فوتسال اصفهان تقدير شد. وي نيز با بوسيدن چهار گوشه زمين از دنياي توپ گرد خداحافظي کرد تا نيمه دوم را حسين سلطاني بازوبند کاپيتاني را بر بازو ببندد.

در نيمه دوم همچنان حملات برزيل ادامه يافت وآلبرتو سيلوا، ويود گومز و گابريل دي آنجلو در دقايق 29 ،32 و37 ديگر گل هاي برزيل را وارد دروازه تيم منتخب اصفهان کردند تا بازي با نتيجه 0-8 به پايان برسد.

تيم ملي برزيل شنبه در سومين ديداردوستانه خود دراصفهان براي دومين بار به مصاف تيم ملي فوتسال ايران مي رود.
نظرات بینندگان