arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴

حق شناس: دولت گذشته به کشور بدی کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد جواد حق شناس در جمع اصلاح طلبان بوشهری با بیان اینکه در دوم خرداد ۱۳۷۶ با توجه به هجمه های مختلف و تریبون هایی که کسی دیگری را فریاد می زندند، رئیس دوره اصلاحات با رای حداکثری بعنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد، اظهار داشت: در آن زمان خود ایشان نیز باور نمی کرد بیش از هفت میلیون رای داشته باشد.

به گزارش”عصر بوشهر”وی با اشاره به اینکه برخی افراد در آن سال از نام رهبری به سود کاندیدای خود استفاده کردند، گفت: وقتی با تمامی این اتفاقات رئیس جمهور دوره اصلاحات رای اکثریت انتخاب شد، رهبر معظم انقلاب خود این واقعه را یک حماسه اعلام کرد.

حق شناس با بیان اینکه انتخابات ۸۸ یک فاجعه بود، گفت: در فاجعه ۸۸ تمام ملت آسیب های جبران ناپذیری را دیدند که این آسیب ها بر آیندگان ما نیز تاثیر خواهد گذاشت.

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی با عنوان اینکه ما با حماسه دوم خرداد خوب برخورد نکرده ایم ، افزود: ما در سال ۸۸ اشتباه کردیم و این بسیار خوب است که هر کس اشتباه خود را به گردن دیگری نیندازد.

۸ سال تباهی نتیجه اشتباه اصلاح طلبان بود

حق شناس نتیجه اشتباه اصلاح طلبان در سال ۸۸ را، هشت سال تباهی عنوان کرد و گفت: حتی افرادی که در این هشت سال دولت را همراهی میکردند، به سیاه بودن آن دولت اقرار می کنند.

وی مهمترین پیام دوم خرداد آزادی بیان است عنوان کرد و گفت: دولت گذشته به کشور بدی کرد و مصیبت به بار آورد و از همراهان آن دولت که اکنون ابراز پشیمانی می کنند،تشکر می کنم.

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی در ادامه گفت: ما در سال ۸۸ شکست خوردیم اما در سال ۹۲ با بهره گیری از خرد سیاسی جلوگیری از تبدیل شدن ایران به سوریه شدیم.

وی عنوان کرد: در انتخابات سال ۹۲ رفتارهای اشتباهی که در سال ۸۸ وجود داشت ریشه یابی گردید و موفقیت قابل توجهی به وجود آمد.

حمایت از عوامل لغو مراسمات مختلف با انسانیت مغایرت دارد

حق شناس عنوان کرد : نه تنها من بلکه دلواپسان باید دغدغه شان حل مشکلات و اختلاس های مالی پی در پی باشد، در آن صورت من قول میدهم زیپ دهنم را ببندم و سکوت کنم.

وی با ابزار ناراحتی از حمایت برخی اصولکرایان از لغو سخنرانی ها در دانشگاه ها و همایشات، گفت: این حمایت به دور از منطق عقلانیت و انسانیت است.
نظرات بینندگان