arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

اسرائيل: داعش تهديدي براي ما نيست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

راديو رژيم صهيونيستي اعلام کرد که داعش هنوز يراي تل آويو با وجود پيشروي هايي که در عراق و سوريه داشته خطر و تهديدي به شمار نمي‌آيد.

به گزارش خبرگزاري آلمان، راديو رژيم صهيونيستي اعلام کرد که با وجود پيشروي‌هاي صورت گرفته از سوي داعش اين گروه تروريستي در مرحله کنوني هنوز تهديدي نظامي براي تل آويو به شمار نمي‌آيد.

راديو صداي اسرائيل در اين باره امروز دوشنبه به نقل از يک مقام امنيتي اعلام کرد: درست است که داعش در سوريه و عراق ظرف روزهاي گذشته به موفقيت هايي دست يافته است اما اين وضعيت باعث نمي شود ما در ارزيابي هاي خود درباره داعش تجديد نظر کنيم.

اين مسئول امنيتي اسرائيلي در ادامه گفت: هم اکنون نهادهاي امنيتي اسرائيل هنوز بر سر ارزيابي‌هاي سابق خود در خصوص توان و تهديد داعش براي اسرائيل هستند و ارزيابي‌ها حکايت از اين دارد که داعش هنوز به نيروي که بخواهد تهديدي نظامي براي اسرائيل باشد تبديل نشده است.

ولي همين مسئول امنيتي اسرائيلي در ادامه گفت: اگر بخواهيم در درازمدت چالش داعش را براي آينده اسرائيل بخواهيم ارزيابي کنيم بايد بگويم در اين صورت داعش براي اسرائيل و کشورهاي منطقه به يک تهديد جدي تبديل خواهد شد.

وي در پايان گفت: هم اکنون نهادهاي امنيتي به صورت جدي و دقيق تحرکات داعش را در پس مرزها زير نظر دارند، در اين خصوص بايد بگويم تحرکات نظامي داعش براي ما از اهميت بيشتري در اين ارزيابي‌ها برخوردار است.
نظرات بینندگان